duminică, 22 mai 2011

Nu sunt perfecta!



După o zi de excese culinare, m-am gândit sa va marturisesc si vouă despre aceasta latura a mea, de care nu sunt mandra.
Probabil ca mă considerati un om care mănâncă foarte sanatos, mai ales ca sunt destul de informata si știu ce e bine si ce e rău, ce e bine sa mancam si ce nu. Dar nu e asa. Sunt o gurmanda din fire, nu pot tine o cura de slabire mai mult de câteva zile, iar cel putin o zi pe săptămâna mă "porcesc" la mâncare.
Ca sa mă fac pana la capăt de ras, o sa va spun meniul meu de azi. In general, nu mă tentează mâncarea ci, dulciurile. As putea mânca dulciuri non stop. Nu mi se face rău si nici nu mă satur prea repede de ele. Dar destul cu vorba si sa trecem la meniul zilei de duminica 22.05.2011.

Dimineața, la cafea am mâncat o briosa de ciocolata, cu ciocolata alba in mijloc, e asa de buna... Imi place sa beau cafeaua fără zahăr, dar sa mananc ceva dulce lângă :-D
La pranz, am mâncat sanatos, adică sushi, mult, dar sanatos. Apoi m-am culcat cu cea mica, nesanatos si asta. Daca vrei sa nu te ingrasi, nu dormi după masa ci faci o mica plimbare.
După somn, am mâncat un baton de slăbit, eu le mananc ca pe ciocolata, chiar imi plac :). Ruxandra a mâncat o banana, eu un baton.

Pe seara, m-am dus la benzinarie si mi-am luat inghetata, am mâncat cam 400g de inghetata, nu exagerez m-am uitat pe cutie. Cutia are 550g, dar nu am putut mânca toată cutia... Sunt plină, abia respir, mă mustra constiinta, dar mă simt bine, mi-am făcut de cap.
Urmeaza o zi in care beau doar doua smoothie-uri si atât.
Apoi o săptămâna in care voi mânca sanatos, promit, insa nu garantez pt weekend-ul urmator. Voi merge la o nunta, in provincie, la o buna prietena din copilărie, deci iar imi fac de cap.

Am vrut sa va povestesc toate astea, ca sa știți ca si eu gresesc. Nu sunt perfecta :-D