miercuri, 9 februarie 2011

Mii de multumiri

Dragele si dragii mei, vreau sa va multumesc din suflet pentru numărul din ce in ce mai mare de vizite pe blogul meu. Luna trecută, am atins recordul personal de 34000 de vizite, ceea ce mă onoreaza si mă obliga la postari cât mai interesante si mai aproape de sufletul vostru. Asa ca am nevoie sa-mi spuneti ce vreți sa mai găsiți pe acest blog.
Vreau sa va mai rog pe cele care mi-au urmat sfaturile, sa îmi scrieti impresiile vostre, dar si rezultatele care le-ati observat sau nu in urma unor tratamente, diete pe care le-ati găsit aici.
Mai vreau sa va spun ca mancand mai sanatos va scutiti de astenia de primavara, care poate fi destul de urata uneori, asa ca ascultand sfaturile mele nu va veți numără printre cei, secati de energie si devitaminizati, veți fii plini de viața si cu o stare generală de bine.
Hei, sa nu uit, cremele cu factor de protecție sunt un must in aceste zile insorite, nu neglijati asta.


Va multumesc si va pup cu drag!

22 de comentarii:

  1. Buna Ioana,
    Intru de ceva vreme in fiecare dimineata pe blogul tau si desi pana acum am fost doar un vand cu vizitator fara sa ma implic in discutii, avand in vedere ca acum soliciti pareri la "tratamentele"propouse de tine m-am hotarat sa-ti scriu. Vreau sa-ti spun ca imi place sa ma rasat uneori cu masti preparate in casa (pt par, fata), mai ales pt ca am o piele foarte sesnsibila, fiind o persoana atopica si apoi pt ca mi-i se pare mai la indemana si mai sanatos. Am incerc "tratamentul"tau dintr-un post ,acela cu gomaj si am fost foarte fericita sa observ diferente imediat si destul de mari. Nu am reusit sa-l fac chiar de doua ori pe saptamana dar oricum o sa incerc sa-l fac de cate ori pot pentru ca imi plac rezultatele.
    Vreau sa te rog, daca stii, sa ne impartasesti si ceva solutii, nu din comert, pentru pielea sensibila din jurul ochilor.
    O sa incerc sa-mi iau vitamina A si sa o folosesc inainte de crema de noapte cum ne-ai sugerat si o sa revin cu impresii.
    Multumesc pentru toate sfaturile tale!
    Cu drag, Diana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ioana.Cu mare drag intru pe blogul tau si sunt sigura ca nu sunt singura. Sunt multe informatii care nu le-am mai auzit sau citit in alta parte. Imi place foarte mult ca esti o femeie populara, care vorbeste cu toata lumea si raspunde la toata lumea. Trebuie sa recunoastem ca multe persoane publice,cunoscute,actrite/cantarete uita de unde au plecat, dar tu nu esti asa. Iti multumesc si eu ca m-ai ajutat cu sfaturi.
    Voi incepe sa tin si eu dieta care ai scris-o aici,care a tinut-o si Nicoleta si Iuliana Luciu si iti voi spune parerea mea,dar mai tarziu:*.
    Pe blogul tau,cel putin eu, as vrea sa vad mai multe detalii despre viata ta, amintiri amuzante,amintiri de care iti aduci aminte cu drag,sfaturi care le-ai putea da tinerelor fete si anumite sfaturi despre viata in general.
    Mi-ar placea sa scrii retete, imi place sa gatesc si imi place sa experimentez;).
    Sunt multe care ai mai putea scrie..dar asta e doar un inceput. Te pup:*.Si o zi superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vrea niste sfaturi despre cum sa ai dintii mai albi.Ceva natural nu neaparat albiti la medic.Daca stii te rog sa ne impartasesti si noua cate ceva.Astept raspunsul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Diana, nu vit A in jurul ochilor. Vit.A e buna pt fata, dar in masti. Dar singura pe fata face un efect de piling chimic. Te vei coji mult, se va inrosi tenul, dacă rezisti, apoi vei avea cam in 2 saptamâni un ten foarte curat.mă bucur mult sa aud ca ai grija de tine. Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioana....Si eu vreau sa-ti multumesc pentru ca imi raspunzi la toate mesajele:).este un blog frumos,nu stiu ce as pute sa zic....Ce zici tu daca ne-ai mai spune cateceva despre preferintele tale,cum ar fi:Ce-ti place sa faci sau la ce te mai pricepi in afara de actorie etc.Dar cu siguranta ca ne poti spune in continoare lucriru despre cum sa ne ingrijim pielea,cum sa ne mentinem....Te pup si iti doresc mult succes in continoare!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc:X
    abia astept sa aflu
    tee puuup

    RăspundețiȘtergere
  7. buna,numele meu este ioana,vreau sa spun ca te admir foarte mult si ca ai un ingeras foarte frumos...sa i dea Dzeu sanatatae si ei si tie si lui papi....tine-o tot asa...te pup.ioana

    RăspundețiȘtergere
  8. Ioana recomanda-ne o crema buna anticelulita!!! una care stii tu ca functioneaza si care da randament.am celulita in stadiul 1 si tare mi-e frica ca va avansa!! am citit pe blog despre masaj cu cafea dar imi e f incomod..fac o data pe saptamana! te pup si astept o sugestie...Liza

    RăspundețiȘtergere
  9. Liza, eu una am renunțat de foarte mult timp sa mai folosesc creme anticelulita. Nu dau niciun randament, dar dacă insisti sa folosesti totuși o crema, iar celulita ta nu este una avansată, atunci îți recomand SUPLIFORM. O gasesti la plafar e ieftină si buna. O sa simți instantaneu un efect de catifelare a pielii si un aspect frumos si sanatos.pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Ioana!:) Ce mai faci? Imi place tare mult blogul tau si multe din sfaturile tale mi-au fost folositoare atat mie cat si unor prietene! Deci.. Multumim! Mi-ar placea daca ai putea sa ne spui cate ceva despre ce faci tu.
    Sanatate multa tie si fetitei tale!:)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  11. buna Ioana. am si eu cateva intrebari:
    1. ce baton de slabit folosesti de obicei : fibrobar, siluetbar, etc ?
    2. il folosesti doar asociat cu sport sau si fara sport? mie una , fara sport, imi provoaca o foame de nu mai pot.
    3. cand il folosesti asociat cu sport, cum faci? inainte/dupa cu cat timp?
    4. cum se "pupa" dieta aia cu 2 zile branza si 4 zile etc cu batoanele de slabit? se poate sau nu?

    merci mult de raspuns.

    keep going ca o faci bine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut Ioana... sa stii ca toate sfaturile tale au fost foate folositoare pentru noi toti /toate
    :D te pup si bafta in tot ce faci , te sustinem :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Jill, vad ca si tu vrei sa afli mai multe despre ce fac eu. Asa facem, o sa scriu despre ce fac eu in general. E cam plictiseala, dar sa vedem ce iese :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai mananc si batoane, zise de slăbit, dar ele ingrasa dacă mananci mâncare si batoane. Cele care îmi plac foarte mult sunt IDEALBAR, dar a mai apărut încă unul acum care se ia după efort si cică e mai gustos. Eu le mananc mult, max 3 pe zi, in perioada de post, atunci am tot timpul un baton in geanta,sau in cure când nu mai pot după ceva dulce. Nu se pupa cu acea cura de slabire cu lactate. Pup

    RăspundețiȘtergere
  15. De ce Ioana zici ca e plictiseala sa vorbesti despre tine? Nu este nici o plictiseala atata timp cat multe persoane te admira si vor sa afle cat mai multe lucruri,atate lucruri cate permiti tu sa se stie. Este un subiect foarte interesant.. te pup..

    RăspundețiȘtergere
  16. draga ioana, multumim, multumim, multumim! pt sfaturile cum sa ne ingrijim si cum sa mancam mai sanatos, dar si pentru franturile savuroase din viata ta!

    sunt sigura ca acest good vibe pe care-l transmiti se va intoarce, intr-o forma sau alta, spre tine.

    imi place mult autenticitatea din spatele cuvintelor de pe blog, faptul ca iti dai silinta sa make the best of this experience, for both yourself and your readers.

    iti doresc multa inspiratie (pe blog, in viata de familie, in abordarea rolurilor pe care le interpretezi in filme, ... pe toate planurile!)

    cu mult drag si simpatie,
    andreea

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga IOANA vreau sa stiu si eu cum pot sa imi inalbesc dintii in afara de operatie plastice....pup

    RăspundețiȘtergere