marți, 2 iulie 2013

Retete simple cu pepene verde

Mancam de cateva zile pepene insa eu una am cedat nervos. In general nu imi este asa greu sa tin aceasta cura, insa fac si efort fizic, iar ai mei acasa mananca din toate fara probleme...
Alimentul la care pot spune ca poftesc este branza...
Asa ca am dat un search pe google si am cautat retete cu pepene verde.
Iata ca am gasit cateva idei geniale, pe care am zis sa nu le tin doar pentru mine..

Salata din pepene verde si branza

Ingrediente

1 pepene fără sâmburi
2 linguri oţet de şampanie
2 linguri ulei de masline extra-virgin
Sare şi piper
4 felii brânză albastră, mărunţită (1 ceaşca)
Se taie pepenele în cruce pe jumătate. Aşezăm fiecare bucată, cu partea tăiată în jos iar apoi tăiem pe lungime. Tăiem coaja de la pepene iar miezul il tăiem in triunghirui de aproximativ 2-3 cm.
Pune triunghiurile de pepene verde într-un bol mare. Într-un castron mic, amestecă oţetul, uleiul, 1/4 linguriţă de sare  şi linguriţa, 1/4 piper negru proaspat măcinat.
Adaugă brânza albastră şi  amestecă foarte uşor pentru a acoperi. Pentru a servi, împarte în 12 pahare de hârtie de dimensiuni mari sau boluri mici, sau decorativ  poţi aranja salata  pe un platou mare.

Pare o combinatie cidata, dar mie mi-a placut foarte mult, asa ca o recomand.
E sanatoasa si iti va da o stare de bine, mai ales dupa aceste zile doar cu pepene.


Alte idei de a te racori si vitaminiza in aceasta vara:

1.      Smoothie cu pepene si kiwi...    
Amesteca pepene verde cu pepene galben, kiwi si zeama de la o lamaie.
Este extraordinar. Le poti amesteca separat, pentru a face 3 straturi de 3 culori diferite.
Astfel vei avea parte de cel mai frumos si gustos cocktail...

2. Gazpacho de vară cu pepene
Amesteca  pepene verde, pepene galben si kiwi cu iaurt. Vei vedea cat de gustos poate sa fie acest "gaspacho"

3. Un cocktail cu alcool pentru petrecareti
Combina  o ceaşcă de pepene verde cu un shot de tequila pentru o margarita sănătoasa şi cu un aport scăzut de calorii!

Ei ce ziceti? Asa sa tot faci cura cu pepene, nu e asa?
Va pup si pofta bunaaa...

Sursa foto:

andhrabuzz.com

foodsubs.com


Idei retete:


http://www.instilulmeu.ro/