luni, 4 februarie 2013

Viata de actor ar putea sa te surprinda

Ieri a aparut in ziarul Libertatea acest articol :
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/iata-cat-castiga-fostele-vedete-telenovele-apar-tv-433398.html
Nu am putut sa ma abtin si sa nu completez .
Sa incepem cu inceputul.
Alexandru Papadopol, nu ca e al meu, dar este unul dintre actorii talentati ai Romaniei.
Se pare ca sunt jurnalisti care ar trebui informati ca "vedeta de telenovele" Alexandru Papadopol a fost luat de postul AcasaTv in urma unor roluri in niste filme care au "spart gheata" la Festivalul de la Cannes.
"Marfa si Banii " in regia lui Cristi Puiu si " Occident" in regia lui Cristian Mungiu sunt doua dintre filmele in care Papi a jucat rolul principal.
Anul acesta va aparea un nou film de lungmetraj " Acasa la tata" in regia lui Andrei Cohn, care il are in distributie tot in rolul principal pe Alexandru Papadopol.
Acelasi Papi joaca si in piese de teatru, acum in proaspatul spectacol " Liniste, Sarut, Actiune" la Teatrul Odeon si in " Autobahn" la Teatrul de Comedie din Bucuresti.

Atunci cand faceti un articol dragii mei ,incercati pe cat posibil sa va interesati si sa aveti toate datele problemei.
Salariile nu sunt nici ele adevarate. Sunteti total dezinformati in ceea ce priveste salariile noastre.
Nu am sa intru in detalii pentru ca nu aici am vrut sa ajung, dar va invit sa ne mai urmariti si in activitatiile noastre artistice, poate mai putin bine platite dar la fel de importante pentru noi.
Va invit sa vedeti "frumosul" acestei meserii, ACTORIA, care este deosebita tocmai prin nesiguranta ei.
Cand ne-am facut actori a fost pentru a juca roluri in teatru, film, seriale tv deci aceasta meserie este mult mai complexa si de aceea nu o minimalizati.
Tinerii care vor sa imbratiseze aceasta meserie pe care eu o practic din anul 2000, trebuie sa stie ca, da,salariile din teatre sunt mici ( dar nu chiar asa de mici cum scrie in acest articol) , ca nu exista o continuitate in nimic, dar ca te bucuri de atatea lucruri mult mai importante ca banii.
Aplauzele publicului dupa spectacol, iti umplu inima de bucurie si de frumos, nimic nu se compara cu acel "bravo" care se aude printre apaluzele infocate ale oamenilor.
La fel, aprecierile celor de acasa, mesajele de bine, pline de caldura de la oameni pe care nu ii cunosti si pe care nu i-ai vazut niciodata iti dau o energie buna pentru care merita sa creezi.
Am tinut sa precizez asta, pentru ca noi suntem niste oameni impliniti indiferent de salariile care vin si pleaca.
Va pup cu drag!