joi, 14 februarie 2013

CONCURS CU BIJUTERII - Talise Jewelry



Asa cum v-am promis acum cateva zile avem un alt concurs. 
De data aceasta premiile sunt bijuterii marca Talise Jewelry, un brand relativ nou, dar interesant.
Sunt sigura ca daca veti intra pe blogul lor: http://www.talise-jewels.blogspot.ro/ veti descoperi o  multime de lucruri care "va vor face cu ochiul".
Bijuteriile sunt de argint sau placate cu aur si au o calitate superioara. Gasiti si bratari delicate cu cristale Swarovski.
Ce sa mai, eu mi-am si comandat 2 bratari pentru ca sa fiu sigura ca le am in cutia mea cu bijuterii.
Dar sa nu uitam ca e concurs si daca aveti noroc puteti castiga unul dintre cele 3 premii puse la "bataie" de Talise -Jewelry.
Avem :  un colier placat cu aur, o bratara cu lant placata cu aur si o bratara cu snur si pandantiv din argint.
Ce trebuie voi sa faceti e simplu:
1. Sa dati LIKE  paginii Talise-Jewelry


2. Sa dati LIKE paginii Ioana Ginghina 

3. Sa dati SHARE postarii si/sau pozelor de concurs

4.  Sa ne scrieti un comentariu aici, sau la pozele postate pe facebook pentru care dintre cele 3 premii optati.
Cei trei castigatori vor fi alesi prin sistemul Random.org.
Concursul incepe acum si se va termina pe 20 februarie.
In data de 21.02 vom anunta cei trei castigatori.

Bafta multa!