marți, 12 februarie 2013

De ce ne ingrasam dupa o cura de slabire - atentie la cina de Sfantul Valentin


Am observat ca atunci cand mananc mult si fac excese culinare, am tendinta ca a doua zi, in loc sa ii dau corpului o pauza,  sa  mananc la fel de mult sau chiar mai mult.
In general, dupa o cura de slabire, mintea noastra este infometata. Nu corpul ci gandul frustrat de la atata NU abia asteapta sa manance orice din ce i-a fost interzis.
De aceea atunci cand ne dam liber la mancare, parca ne ia Dumnezeu mintile si incepem sa mancam cu ambele maini, in cantitati mari, mancare nesanatoasa.
Intotdeauna  dupa o cura de slabire trebuie facuta o cura de revenire in care introducem  treptat alimentele interzise, dar in cantitati foarte mici.
Daca totusi am facut un exces, o zi in care am mancat  vrute ai nevrute atunci a doua zi, incepem cu un mic dejun usor, un smoothie sau o salata de fructe, apoi la pranz o supa crema de legume si seara un iaurt sau lactate fara paine.
Astfel veti da o pauza si sistemului digestiv sa-si revina si evitati si efectul de yo-yo care apare dupa curele de slabire.
Sper ca v-am ajutat cu aceasta postare si ma veti asculta.
Daca alegeti sa va faceti de cap in seara Sfantului Valentin, atunci  aveti grija ce mancati a doua zi.
Va pup!