sâmbătă, 16 februarie 2013

Am alergat 10km- 1/2 din semimaraton




Ieri am incercat marea cu degetul. Am alergat 56 de minute , dar alternativ alergare usoara si alergare ceva mai rapida, dupa un program facut de cumnatul meu Daniel Troanca.
Antrenamentul a fost asa:

alergare- alergare usoara
1 min- 1min
2 min- 1min
3 min- 1 min
4 min - 1 min
5 min -2 min
6 min - 3min
4 min - 1 min
3 min -1 min
2 min -1min
1 min- 10min

In 56 de minute am parcurs 10km.
Desi parea usor acest antrenament nu a fost deloc asa. Minutele de alergare usoara treceau repede, iar cele de alergare normala mai greu.
Eu ajunsesem la 35 de minute de alergare, dar se pare ca din saptamana in saptamana trebuie sa maresc timpul .
Bineinteles ca sunt sfatuita si de viteza cu care trebuie sa alerg, mai incet la inceput si ceva mai repede spre sfarsit.
Zilnic fac aceste antrenamente care difera de la o zi la alta, dar in functie de programul de munca am si antrenamente pe care le fac acasa pe bicicleta eliptica.
A inceput insa sa-mi placa alergarea afara. Ma simt foarte bine dupa si desi sunt obosita in zona picioarelor, am o stare generala de bine.
Alexandru imi spune ca vin foarte vesela de la alergare.
La teatru lucrurile nu sunt roz si dupa ce plec din tensiunea de acolo imi face foarte bine aerul, alergarea, linistea si concentrarea pe sport.
Simt oboseala si de aceea trebuie sa am grija mare la alimentatie si la programul de somn.
Trebuie sa incep sa iau si niste vitamine, dar nu ma decid inca la un anumit produs.
Ma tot uit pe net la diverse siteuri de suplimente pentru sportivi, dar inca nu mi-a facut nimic cu ochiul.
As vrea ceva cu de toate: vitamine si aminoacizi.
Va pup si va tin la curent cu progresele facute de mine in drumul spre semimaraton.
Pentru cei interesati sa ma insoteasca iata si harta traseului din 19 mai 2013.
Suna interesant ;)

http://www.bucuresti21km.ro/traseu/