joi, 17 ianuarie 2013

Antrenamente MARATON


Asa cum v-am scris AICI ma pregatesc serios de maratonul din Octombie si semimaratonul din Mai-Iunie.
Am gasit si alte concursuri de cross, la care, daca ma simt pregatita, voi participa, pentru a vedea in ce stadiu sunt cu conditia fizica si cum reactioneaza corpul meu in conditii de concurs.
Daca emotiilor de pe scena le fac fata destul de bine, nu stiu insa cum este cu emotiile unui concurs de alergare.
Cum va spuneam ma antrenez aproape zilnic. Daca nu am timp sa ies sa alerg afara atunci o fac pe bicicleta eliptica de acasa.
Nu este acelasi lucru, alergatul e mai greu, dar pentru a-mi pastra rezistenta la efort, merge si aceasta varianta.
De la primavara voi iesi zilnic afara, atunci imi va fi mai usor, pentru ca ziua e mai lunga.
Am inceput de la 45 de minute alergare, in care, la inceput, faceam cam 4km, iar acum dupa 3 saptamani am ajuns la 6km in acelasi interval de timp.
Vreau ca pana in primavara sa ajung sa alerg intr-o ora 10km.
Alimentatia nu mi-am schimbat-o pana acum. Ba chiar mananc ceva mai mult, si de aceea am slabit foarte putin, dar va pot spune ca arat mai bine. Corpul este mai tonifiat.
Cu bratele ar cam trebui sa fac ceva, probabil sa-mi agat niste saculeti de nisip de maini atunci cand alerg.
Poate ca ar trebui sa-mi fac poze in fiecare luna, ca sa vad diferenta.
Mi-am facut un obicei ca dimineata sa ma trezesc si pe stomacul gol sa beau un pahar de apa la temperatura camerei.
Dupa 15 minute imi fac un suc de legume, nu prea gustos, dar sanatos: sfecla rosie, morcov, mar.
Deocamdata sunt singurele energizante pe care le iau. S-ar putea totusi ca la primavara sa am nevoie de niste suplimente nutritive, dar inca nu simt nevoia.
Revin cu detalii despre antrenamente si altele in curand!
Va pup