luni, 19 noiembrie 2012

Tratament cosmetic cu produse din lumea stupului -NELI PFEIFFER centru de frumusete si sanatate

Pentru ca duminica am avut un eveniment important in familie, mi-am dorit sa arat foarte bine.
Pentru mine tenul este ca o carte de vizita si felul cum arata el imi poate influenta starea mea de spirit. De aceea este foarte important ca el sa fie bine ingrijit.
Cum nu mai facusem de mult timp un tratament cosmetic clasic, m-am gandit ca ar fi timpul. Sunt anumite puncte negre si albe care nu pot fi scoase decat de o mana avizata si in conditii cat mai sterile.
Pentru ca afara frigul a inceput sa se instaleze m-am gandit ca un tratament cu produse apicole ar fi exact ceea ce imi trebuie.
Auzisem de la o prietena de salonul Neli Pfeiffer si am zis sa incerc si eu un astfel de tratament.
Mi-am facut o programare pentru vineri seara .........si gata.
Sediul acestui salon se afla intr-o casa frumoasa, mare,spatioasa, cu camere inalte si aerisite.
Acolo chiar doamna Neli Pfeiffer m-a intampinat, mi-a analizat tenul si  s-a apucat de treaba.
Mi-a spus ca am un ten sensibil, cam deshidratat si cu tendinta de ingrasare, asa ca tratamentul trebuie combinat pentru a rezolva toate " problemele" tenului meu.
Linia de tratament de la Neli Pfeiffer este realizata cu produse apicole in stare bruta ( miere, polen, laptisor de matca, propolis) care se adreseaza tuturor tipurilor de ten, de orice varsta . 
In functie de fiecare client in parte, se adauga la acestea extracte naturale de plante si flori, uleiuri si alge, realizandu-se astfel tratamente individualizate.
Intr-o atmosfera calda , primitoare si linistita, m-am asezat pe un pat, unde am fost riguros demachiata.
Acest pas de curatare este unul foarte important si trebuie facut si de noi acasa in fiecare seara si dimineata.
A urmat apoi gomajul sau peelingul care  se realizeaza cu preparate naturale (ex: acizi grasi organici  din fructe) care au rol de a revitaliza si de a curata in profunzime porii, grabind astfel procesul de eliminare a celulelor cornoase din stratul disjunct precum si a deseurilor cutanate.
In timpul acestei masti am fost pusa si la aburi pentru ca porii sa se deschida si curatarea sa fie cat mai profunda.
Apoi a urmat drenajul cu miere care face ca procesul de curatare sa fie complet, profund si  pregateste fata pentru celalalte etape ale tratamentului.
Drenajul cu miere se exercita manual urmarind traseele de insertie ale muschilor faciali, ale gatului si ale decolteului. Tehnica de executie se adapteaza la tipul de piele precum si la tipul psihologic al clientei respective. A fost un masaj foarte relaxant si interesant. 
Ma gandeam ca si noi acasa putem sa ne facem masti cu miere. Aplicam mierea pe fata si stam asa 10-20 de minute. Nu incercati insa si masajul.Nu este recomandat sa-l facem noi singure acasa. Tehnica trebuie bine stapanita.
Dupa drenaj a urmat masca, o masca cu care am stat cam 20 de minute, iar apoi masajul.
Se efectueaza un masaj uşor de decongestionare  cu ulei de masaj APISERUM, care este indicat pentru regenerarea tenului de orice varsta, sensibil vascular, atrofic si deshidratat.
Acest masaj este de vis, eu am intrat in alta lume.
Prin acest  masaj tenul nostru se  hraneste. El este efectuat manual si suplimentat cu diverse aparate care au rolul de a completa si de a mari eficienta masajului manual si nicidecum de a-l inlocui. Masajul cosmetic este alcatuit dintr-o serie de tehnici bine studiate care tin cont de anatomia si fiziologia pielii, de tipul psihologic, de starea psiho-emotionala, de nivelul de stres, de starea de sanatate a pacientului. Masajul se efectueaza cu creme, emulsii, uleiuri naturale in care se incorporeaza substante anti aging: miere, polen, laptisor de matca, propolis, Apilarnil. Acestea se pot utiliza separat sau combinate in functie de tipul de ten tratat. La tenul deshidratat si ridat usor se folosesc creme pe baza de miere si laptisor de matca. In cazul tenurilor deshidratate profund  si cu retea de riduri profunde se aplica un amestec de produse apicole.
Am plecat de acolo cu un ten luminos, hidratat si curat.
Bineinteles ca mi-am achizitionat si cateva creme despre care va voi scrie mai pe larg cu alta ocazie. Insa ceea ce vreau sa va mai precizez este ca mi-am cumparat miere de rapita, mierea cu care mi s-a facut drenajul.
E o miere speciala ,despre care eu v-am mai scris  si care nu ar trebui sa ne lipseasca din casa.
Va invit la un astfel de rasfat acum in aceasta perioada a anului. Tenul dumneavoastra o sa va multumeasca!
Va pup cu mare drag!

Neli Pfeiffer -apiestetic beauty & health studio
Telefon: 0213173791
                0722824212
Email: office@apiestetic.ro
          apiestetic@yahoo.com
Adresa: 
Str: C.A. Rosetti, nr: 31, sector 2
Program : Luni-Vineri :8:00- 20:00
                    Sambata: 8:00-14:00