joi, 22 noiembrie 2012

Medik8 - The world's leader in Green Cosmeceuticals



Acum ceva timp, o prietena, care ma considera un guru in materie de creme, m-a rugat sa intru pe un site si sa-i spun parerea mea despre produsele de acolo.
Am intrat asa cum ii promisesem si am gasit o multime de produse, care mai de care mai interesante. Am cititi despre ele si cum nu m-am putut abtine, mi-am si cumparat o gama completa de ingrijire pentru zi.
Se poate folosi si ziua si seara, dar eu deja pentru seara aveam produsele Dr. Bata.
Mi-am achizitionat : 
- un  cleanCleanser 
- C-Tetra 
- Hydr8 B5  
- Hydr8 Day Anti-Ageing SPF 25 
Da , stiu, multe, dar bune, un tratament complet care sa ma protejeze pe timpul zilei de radicalii liberi.
Majoritatea oamenilor au pielea sensibila, singurul lucru care ii diferentiaza este gradul de sensibilitate.Prin simpla schimbare a produsului de curatare a fetei se poate demonstra gradul de sensibilitate apielii.
Indiferent de varsta sau de tip de piele, oricine sufera periodic de un episod de hipersensibilitate a pielii, facandu-­‐l susceptibil la un anumit ingredient cosmeceutical iritant.
In realitate, cei care sufera de acnee, cuperoza sau psoriazis au un ten mult mai sensibil si poate fi exacerbat la folosirea unor produse agresive. 
Medik8 este compania britanica ce detine pionieratul in cercetarea privind tehnologia cosmeceuticala in gasirea celor mai eficiente ingrediente compatibile pana si cu cea mai sensibila piele, fara a le compromite eficacitatea.Produsele cosmeceutice pot fi folosite de catre oricine. Pe langa faptul ca produsele cosmeceutice Medik8 sunt mai blande cu pielea, s-­a dovedit ca aceasta noua tehnologie este blanda si cu mediul inconjurator. Din acest motiv Medik8 este cunoscut ca un "Green Cosmeceutical Brand".
Curăţarea tenului este fundamentală pentru menţinerea pielii sănătoase şi mărirea receptivităţii sale faţă de ingredientele active din creme

CleanCleanse este un demachiant special, care face si un mini-peeling, iar pentru mine care folosesc mult machiaj profesional, demachierea este foarte importanta.
Apoi aplic C-Tetra -Serum Antioxidant Pro-Colagen cu Vitamina C
Complex antioxidant ultra-stabil, noniritant, de patru ori mai eficient decât acidul L-ascorbic obişnuit. C-Tetra este un serum inovativ nongras, cu vitamina C care ajută la prevenirea şi reversibilitatea semnelor de imbatranire. Recomandat atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei cu vârste între 25 şi 40 de ani.
Stau asa cam un sfert de ora si dupa ma dau cam cu 2-4 picaturi de Hydr8 B5. Este un ser fara uleiuri , pentru toate tipurile de piele, a fost creat pentru a imbunatati nivelurile de hidratare in piele. Contine un complex skin-softening cu vitamina B5 (acidul pantotenic) si un sistem de imbunatatire a hidratarii, astfel hraneste pielea deshidratata si ii asigura 24 de ore de hidratare non-stop.
Finalul il da crema de zi Hydr8™ Day SPF 25.
Este o crema cu factor de protectie pentru o piele normala spre grasa ofera pielii ingrediente nutritive numeroase, cum ar fi Centella Asiatica si extracte de Panax Ginseng, imbunatatind vizibil starea si aspectul pielii.
Tenul meu arata bine, asa ca ma declar multumita de aceste produse.
Laura, prietena mea le poate folosi cu incredere si voi la fel :)
Va pup!

Site-ul unde puteti gasi aceste produse si multe altele este: http://dermaceuticals.ro/