marți, 17 iulie 2012

Mezoterapie conventionala (6)

Ca sa fac o recapitulare pentru cele care nu ati citit pana acum serialul meu despre mezoterapia cu ac , o sa va reamintesc ca m-am apucat acum 7 saptamani de un tratament anticelulita.
Mezoterapia cu ac sau conventionala mi-a fost recomandata de Doamna Doctor Raluca Rosenberg care m-a asigurat ca dupa aproximativ 6-8 sedinte, voi scapa de inestetica celulita. Dupa cateva sedinte, pielea imi arata vizibil mai bine, e tonifiata si celulita a disparut. Doar in zona fesierilor mai am ceva probleme, asa ca am continuat sa merg saptamana de saptamana la Metamorphosis Style.
Acum iata-ma dupa sedinta nr:6.
Arat foarte bine. Am mai slabit datorita acestor injectii, iar pielea este mult mai ferma. Cand am vazut ca dupa acest tratament nu numai ca am scapat de celulita, dar am mai si slabit si m-am tonifiat, am inceput sa-mi fac injectii si in zona burtii.
Cine a nascut stie ca pielea de pe burta, dupa nastere, isi pierde din tonus si elasticitate. De aceea, dupa ce am vazut cat de bine am reactionat in zona picioarelor si a coapselor, m-am gandit ca as putea sa incerc mezoterapia conventionala si in zona abdomenului.
Dupa prima sedinta se vad rezultate. Aveam putina celulita si aici, iar in zona abdomenului inferior am "un colac" care nu vrea sa se topeasca.
Celulita este vizibil redusa, iar pielea ceva mai ferma.
Sper ca dupa cateva sedinte sa am abdomenul de alta data, fara colacel si surplusul de piele.
"Inventata de medicul francez Michael Pistor in anul 1952, mezoterapia conventionala este utilizata pe plan mondial atat in scop medical cat si cosmetic, oferind posibilitatea tratarii a numeroase probleme: de la durere, tinitus, colon iritabil in medicina conventionala, pana la alopecie, riduri, depozite localizate de grasime, celulita in domeniul estetic. Mezoterapia conventionala este o metoda simpla si practic nedureroasa de tratament care permite penetrarea substantelor active folosite – alopatice sau homeopatice - (de ex. vitamine, oligoelemente, aminoacizi, enzime) - in straturile profunde ale pielii.
Orice persoana adulta, intre 18 -75 ani, cu stare buna de sanatate, poate beneficia de mezoterapie. Este o metoda sigura, fara efecte secundare si care nu necesita perioada de recuperare post-tratament.
In functie de zona tratata si de scopul tratamentului, se utilizeaza diverse tehnici de injectare cu ace speciale de dimensiuni intre 4-12 mm (nappage, point per point, papule intradermice). " ( sursa www.metamorphosisstyle.com)
Dupa un astfel de tratament, daca alimentatia si stilul de viata este unul sanatos, atunci nu vei mai avea probleme cu celulita mult timp.
Poate ca va intrebati de ce fac toate astea. Ei bine pentru ca vreau sa ma simt bine in pielea mea, vreu sa fiu frumoasa pentru sotul si copilul meu si vreau sa fiu mandra de mine cand ma uit in oglinda.
Stiti proverbul " minte sanatoasa in corp sanatos".
Va pup si va tin la curent!
Metamorphosis Style : www.metamorphosisstyle.com

Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)

Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397