miercuri, 11 iulie 2012

BABARIA ROSA MOSQUETA SET DE PLAJA SPF 10 - LOTIUNE DE PLAJA+ AFTER SUN

Dupa ce pana acum am folosit setul Babaria Rosa Moqueta SPF 30 de care am fost foarte multumita si pe care l-am terminat, m-am hotarat sa continui cu aceeasi gama dar SPF 10.
Am intrat pe www.cosmeticebabaria.ro si am descoperit reducerea de 50% la acest set si la toate produsele de plaja. Ce bucurie! Am facut si codul PROMOIOG pentru reducerea de 10% si chiar ca am facut o mare afacere.
Am luat o crema buna la un super pret.
Va marturisesc ca si Alexandru imi " fura"din aceste creme de plaja. Pana anul acesta se dadea cu ce gasea in comert, neluand in seama sfaturile mele, dar dupa ce l-am dat o data cu Babaria Rosa Mosqueta after sun, pentru ca se arsese pe spate, nu mai vrea sa auda de alta crema.
Deci intrati pe siteul www.cosmeticebabaria.ro  si comandati dupa pofta inimii, apoi faceti codul de reducere 10% PROMOIOG ...si gata.
Puuuup

Ps: linkul catre postarea cremei mele de fata cu spf 30
http://www.ioanaginghina.blogspot.ro/search?updated-max=2012-06-07T19:41:00%2B03:00&max-results=5&start=15&by-date=false