duminică, 17 iunie 2012

O zi de frumusete pe toate planurile (2)

V-am povestit de ceea ce am facut intr-o zi in care am fost libera.
V-am scris atunci ca am facut plaja, gomaj si m-am uns cu diverse pentru o piele neteda si catifelata, v-am povestit ca m-am si detoxifiat, asa ca sa fiu frumoasa si pe interior. 
Tot ceea ce am facut gasiti in postarea aceasta: http://www.ioanaginghina.blogspot.ro/2012/06/o-zi-de-frumusete-pe-toate-planurile1.html

Despre mastile pe care le-am facut as vrea sa va vorbesc azi.  Sunt masti pe care nu le-am mai folosit de foarte mult timp, pentru ca am fost destul de ocupata . Pentru astfel de preparate de foarte multe ori e nevoie si de rabdare si uneori stau prost la capitolul acesta.

Masca pe care mi-am preparat-o pentru fata este una cu zer. E o masca pentru toate tipurile de ten, care curata, tonifica dar si hraneste pielea.
O recomand cu incredere.

Masca cu zer

O treime de ceasca cu ovaz tinut cateva ore in zer. Strecurati bine. Adaugati o capsula de vitamina A si amestecati bine. Aplicati pe pielea curata si lasati 10-15 minute. Clatiti cu apa calduta.

Pentru zona ochilor, atat de sensibila si de predispusa la riduri, am facut o masca mai grasa, nutritiva si hidratanta, din miere si avocado.
Se pot pune in acelasi timp mastile pentru a economisi timp.

Masca cremoasa cu avocado si miere

2 linguri de avocado facut piure, 3 linguri de miere, un ou. Amestecati cu grija, apoi aplicati pe fata curata.

Atunci cand stati cu masca de ochi pe fata, sa puneti peste, cate o bucata de tifon, sau comprese sterile. Inchideti ochii si relaxati-va in timp ce stati cu aceste ingrediente pe fata. Respirati adanc si ganditi-va la ceva frumos.
Ar fi bine sa aveti cat mai des astfel de zile de infrumusetare. Alternati mastile si ingredientele lor pentru a beneficia de cat mai multe vitamine si minerale.
Profitati de capsuni,  cirese si caise, aceste fructe  care acum sunt de sezon si  se gasesc in piata.
Mancati fructe si legume crude si beti multa apa pentru a avea o piele cat mai frumoasa.
Astept sa-mi scrieti si voi idei de masti hranitoare pe care le folositi. Hai sa ne ajutam una pe alta.
Va pup cu drag!