marți, 12 iunie 2012

Mezoterapia conventionala (3)


Saptamana trecuta am facut sedinta nr 3 de mezoterapie cu ac impotriva celulitei. Am facut si niste poze destul de sugestive spun eu, ca sa vedeti ca nu e chiar asa de rau, iar rezultatele sunt spectaculoase.
Acum chiar se vede diferenta, au observat-o si fetele de la teatru, cand ma schimbam in cabina. Inca mai am nevoie de cel putin o sedinta pentru fesieri, dar pe cose si pe pulpa piciorului, doar daca mai strangi pielea intre degete se mai vede celulita.
Sunt foarte multumita de tratament.
Multe dintre voi m-ati intrebat pretul unei sedinte, dar va spun ca cel mai bine este sa mergeti la salon la o consultatie. Doamna Doctor Raluca Rosenberg va decide de cate sedinte este vorba si va va face un pret avantajos.
E foarte draguta si vrea ca noi toate sa fim frumoase, asa ca este loc pentru toata lumea.
Pe mine m-a convins sa-mi fac si epilare definitiva in zona axilei, dar despre asta vorbim data viitoare.
Va pup!

PS: Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, dar sunt facute cu telefonul meu si nu au strop de fotoshop.
SALON METAMORPHOSIS STYLE

Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397
E-mail: andrea_ross99@yahoo.com