vineri, 23 martie 2012

Apa pe stomacul gol



Nu stiu cate  dintre voi ati auzit de Valeriu Popa, dar acest om  a salvat multi oameni de boli incurabile, doar prin tratamente naturiste.
Alexandru al meu a avut  onoarea sa-l cunoasca personal cand mama lui l-a dus la acest om sa-l vada.
Eu l-am descoperit pe Valeriu Popa datorita lui Alexandru care mi-a dat o carte despre el acum 5 ani, imediat dupa ce am pierdut prima sarcina. Am citit-o si atunci am inteles ca trebuie facuta o schimbare in modul meu de a manca, de a gati dar si de a gandi.
Cartea se numeste " De vorba cu Valeriu Popa" de Ovidiu Harbada. Parintii lui o aveau de mult timp in biblioteca deci nu stiu daca se mai gaseste acum, dar sincera sa fiu, o sa ma interesez ce se poate face pentru a fi republicata pentru ca e pacat ca aceasta carte sa nu fie cunoscuta si citita.
Postarea mea de azi este despre povestea unui  regim de detoxifiere cu apa. Nu este foarte greu de tinut iar beneficiile sunt foarte mari si nu intarzie sa apara.
Eu m-am apucat de aceasta cura de 3saptamani si inca rezist, pentru ca mai am destul pana la final.
Procedeul este simplu, apa pe stomacul gol, la inceput jumatate de litru, pana se ajunge la 3l.
Sincer nu stiu daca voi rezista sa ajung pana la 3 l, acum fiind la un litru si jumatate si imi este destul de greu, dar ma simt excelent de cand ma tin de aceasta terapie cu apa si am slabit fara niciun pic de dieta 4 kg.

Deci se incepe prin a bea apa, pe stomacul gol treptat in prima saptamana 0,5l, in a doua saptamana 1l, in a treia saptamana 1,5l, in a patra saptamana 2l, in a cincea  saptamana 2,5l, iar in a sasea saptamana 3l. Se ramane la 3l 3 saptamani apoi se poate scadea  treptat.

Totdeauna apa a fost elementul natural, pentru om, cel mai pretios ca sursa de sanatate. In toate religiile antice, ea era simbolul purificarii. Numeroase desene rupestre demonstreaza ca omul preistoric stia sa vindece rani grave si malformatii cu ajutorul apei. Stravechea stiinta indiana prescria folosirea terapeutica a apei. In Egiptul antic se practica terapia apei. Grecii vindecau multe boli cu ajutorul apei. Majoritatea curelor lui Hipocrate aveau la baza apa. Puterea curativa a apei o intalnim si in Vechiul Testament, chiar si Iisus a implinit diverse minuni cu ajutorul ei.
Cura cu apa, pe care o vom prezenta, a trecut prin timp din China antica pana in zilele noastre si reprezinta unul dintre misterele medicinei traditionale.
Procedeul este simplu. Se bea dimineata apa pe stomacul gol. Apa trebuie sa fie filtrata si la temperatura camerei. Nu se tine niciodata la frigider. Apa se bea in prima jumatate de ora dupa trezire, zilnic si se evita orice intrerupere, mai ales in primele 21 de zile. Acest procedeu e bine sa fie continuat cat mai mult posibil. Efectele cresc proportional cu deprinderea si continuitatea practicii.

Important este sa nu mancati nimic 3 ore dupa ce ati baut apa pentru ca sucurile gastrice sa se refaca iar digestia sa fie una usoara.
Eu va spun din proprie experienta cu nu este foarte dificil, iar daca mai aveti intrebari, eu va raspund cu drag!
Pupici :)