marți, 27 martie 2012

BABARIA ROSA MOSQUETA – LAPTE DE CORP ANTI-VERGETURI

Mi-am comandat acum cateva saptamani acest lapte de corp, pentru ca una dintre voi mi-a  scris pe mail, in timpul concursului, ca l-a folosit si ca i s-a parut foarte bun.
Pretul este si el foarte bun, ingredientele la fel de ok, eu fiind o mare fana a uleiului de rosa mosqueta, ulei pe care il gasiti si pe magazinul on line www.cosmeticebabaria.ro. Pana acum am folosit acest ulei doar  pentru fata, in diverse combinatii, dar iata ca aceast lapte de corp il are in compozitie.
Acest lapte de corp contine extract de Rosa Mosqueta si Vitamina E.
Datorita continutului ridicat de nutrienti din compozitia sa, uleiul pur de Rosa Mosqueta folosit in acest lapte de corp are proprietati naturale de regenerare celulara ce ajuta la estomparea si chiar eliminarea vergeturilor.
Deci este bun si pentru femeile gravide, care vor sa previna aparitia vergeturilor.
Uleiul pur de Rosa Mosqueta este bogat in acizi grasi saturati,  Omega 3, 6 si 9 si are o actiune de hidratare sporita datorita proprietatii sale de retentie a apei. Acesta are capacitatea de a revitaliza fibroblastele, productia de Colagen si Elastina, oferind pielii fermitate si elasticitate.
Vitamina E este un antioxidant natural care actioneaza impotriva radicalilor liberi vinovati de imbatranirea pielii.
Ce pot eu sa va mai zic despre acest lapte de corp este ca intra foarte bine si repede in piele.
Deci este bun atunci cand te grabesti si vrei sa te imbraci, nu mai trebuie sa astepti pana intra crema in piele.
Hidrateaza foarte bine si iti lasa o piele fina si catifelata.
Eu una sunt foarte multumita de el, de aceea m-am gandit sa vi-l recomand si voua :)
Nu uitati de codul PROMOIOG care va aduce o reducere de 10% pt fiecare comanda de pe www.cosmeticebabaria.ro

Va pup cu mare drag!