joi, 17 noiembrie 2011

Emotii la "Dansez pentru tine"



In editia numarul 4 DANSEZ PENTRU TINE, am fost si eu concurenta. Imi doream inca din prima editie sa fiu acolo.
Aceasta idee de  emisiune imi place cum imbina frumosul cu divertismentul, in final ajutand niste oameni sa-si implineasca visele.
Pe atunci lucrurile erau mai stricte, dansurile erau clare, fara ajutor din partea baletului.
Juriul era mai sever, primul 10 aparea cu greu abia in final si doar daca il meritai.
Mihai Petre era mult mai sever, mustrandu-ne pentru orice mica gresala, fie ea si de atitudine.

Este normal ca dupa asa multe editii sa se mai  schimbe din lucruri, ca totul sa fie pe placul telespectatorilor, atat de fideli acestei emisiuni.

De data asta, voi dansa pentru nu caz umanitar, alaturi de Alexandru, care nu danseaza in general si totusi am reusit sa-l induiosez, sa mi se alature pe ringul de dans de la DANSEZ PENTRU TINE.
Cum am reusit nu stiu, pentru ca l-am mai tot rugat de-a lungul timpului, dar am sfarsit tot timpul cu alt partener.
Acum a fost sa fie.

Suntem emotionati amandoi si speram ca va iesi nu dans frumos. El este conceput de coregrafa Georgiana, cunoscuta Caprioara, coregrafa mea preferata, dat fiind faptul ca ea mi-a fost alaturi o editie intreaga.
M-am bucurat sa lucram iar impreuna.

Deci dragii mei, vinerea asta, am nevoie de voi, sa va simt aproape, sa va ganditi pozitiv la mine, ca  o energia buna sa fie alaturi de noi. Pup...

Comentam ca de obicei aici, la ultima postare despre tot!!
Pe mine ma gasiti si AICI