marți, 16 august 2011

Ce tare e sa fii copil in ziua de azi !



Vineri 12 August a fost ziua fiicei mele Ruxandra, a împlinit 3 ani. Doamne cât a crescut si cum a trecut timpul...
Pana anul acesta i-am sărbătorit zilele doar in familie, dar pentru ca acum e mare, merge la gradinita si are o grămadă de prieteni, ne-am gândit ca merita un party personalizat, cu famila, prieteni si printesele favorite.
Datorită nepotelului nostru David, care si-a sărbătorit ziua de naștere cu o luna înainte, am descoperit un loc foarte frumos, foarte bine organizat, cu oameni specializati, care reușesc sa-i facă pe acești copii sa se simtă bine, iar pe părinți sa se relaxeze pentru câteva ore stand mai linistiti căci copiii lor sunt pe mâini bune.

MAGIC CITY BANEASA este locul, un loc de joaca mare bine supravegheat de persoane calde cu multă răbdare, unde copiii își pot face de cap fără sa fie niciun pericol.
Acesta se afla in Mall Băneasa Shopping City.
Invitate de onoare au fost cele doua printese Bell, Alba ca Zăpada si o Clownerita care s-au jucat cu copiii, mai ales cu fetitele, le-au învățat sa mearga ca printesele sa manance ca printesele si sa danseze ca ele.

Masa a fost pusă după o ora de joaca, iar copiii au mâncat aproape tot, semn ca le era cam foame.
Au urmat încă 2 ore de joaca, timp in care s-au pictat peste tot, fata, mâini, picioare. Am găsit acolo si niște figurine albe in diferite forme care puteau fi pictate dupa pofta si imaginatia copilului si câteva fetite au fost interesate de acest joc.
Ruxandra care venise la petrecere îmbrăcată in Printesa cu codite si coronita, a rupt rochia si s-a pictat peste tot asa ca pana a venit tortul a trebuit sa o schimb si sa o spal ca era de nerecunoscut.
Dupa tort, unde toți am cântat celebrul "Mulți ani trăiască" ne-am dat, părinți si copii in Simulatorul unei nave spatiale 3D, foarte interesant.
Ne-am simțit bine părinți si copii, copii de toate varstele începând de la micuta Zoe de un an si jumatate pana la cel mai mare, Andrei de 6 ani.
Ruxandra a plecat încărcată de cadouri, pe care le-am deschis împreuna acasa.
Eu una am fost fascinata de aceasta zi. Nici Alexandru si nici eu nu tinem minte sa fi avut asa petrecere frumoasa,pe vremea noastra.
Cadourile au fost si ele pe măsura, a primit
papusi, diferite jocuri cu plastelina si acuarele cu care imi e drag si mie sa mă joc, haine frumoase si la moda si nu in ultimul rând o bicicleta, alb cu roz cu care a dormit in camera...
Am avut mari emoții, ca la nunta, as putea spune, si chiar a ieșit bine.
Acum sa vedem ce urmează de ziua mea, peste aproximativ o luna .

 Pe mine ma gasiti si AICI.