sâmbătă, 30 iulie 2011

Ce-am mai facut, ce-am mai aflat,  ce-am mai gatit...

Zilele astea, am fost cu copilul la piscina, mi-am vizitat o buna prietena, mi-am dus cateii la veterinar pt diverse,  am gatit, am dormit la pranz, m-am ocupat de sufletul si liniștea familiei si nu in ultimul rând, a mea.

Zilele astea, am aflat ca zaharul e otravă, știam dar nu credeam ca e chiar otravă, credeam doar ca nu face bine. Ei bine dragele mele, zaharul e numit si " otrava alba"...
Si când mă gândesc cât zahăr am mâncat la viața mea, câtă otrava am băgat in mine, of si probabil câtă voi mai baga de aici înainte...
Câtă otrava voi mai baga in mine de aici înainte?
Proaspăt informata imi place sa cred ca nu voi mai pune ceva cu zahăr in gura vreodată si totuși sunt eu in stare sa mă abtin?
Rămâne ca timpul sa-mi dea răspuns la aceasta întrebare.

Am mai aflat ca  noi oamenii mancam mult, mult peste cât avem nevoie si de aici pleacă multe dintre problemele noastre fizice si  mentale. Se pare ca al nostru corp e mult prea ocupat sa digere mâncarea multă si proasta pe care o mancam si nu se mai poate concentra asupra altor probleme. De aici : imunitate scăzută,  dureri de cap, stări de rău, apatie, stres, lipsa de energie si altele...
 Toate aceste probleme se rezolva simplu: mancare mai putina si de buna calitate.

Am aflat  un nou tratament pentru par, de data asta de la GEROVITAL, "Lotiune antimatreata cu ichtiol"  . Am vazut-o in plafar, am cumpărat-o si am si folosit-o o data.
Cred foarte tare in ea din doua motive, unul ca am mai folosit o lotiune cu petrol de la ei, pentru căderea parului si mi-a plăcut la vremea aceea. Știu ca am fost foarte multumita, iar motivul nr. doi este ca are ingrediente naturale, foarte bune pentru par : vitamina A, vitamina E, ulei de ricin si D- panthenol.

Am mai aflat o noua reteta de smoothie, sau shake,  foarte gustos, pe care pana si Ruxandra mea l-a băut cu placere. E un shake pe care vi-l recomand, mai ales dimineața. Are tot ceea ce-i trebuie, asa ca poate înlocui un mic de jun. Reteta este preluată de la Ligia Pop, foarte putin adaptata de mine, pentru ca nu aveam chiar toate ingredientele.

Mango, mere, o lingurita faina de canepa, caju, miere 1 lingura, nuci de pin, unt de cocos si apa.  Încercati acest amestec si nu o sa va vina sa credeți ce bunatate iese.

Am facut  si prima mea paine, am vrut sa fie sub forma de chifle dar  au ieșit niște patrate, s-au  cam unit intre ele, dar sunt foarte gustoase si sănătoase.
Am folosit faina de secara bio cu faina de graham bio, le-am gasit tot pe www.veganlife.ro, drojdie , seminte de floarea soarelui, ulei de masline, seminte de in si pentru ornat seminte de susan.
Nu mă întrebati cantitatile pt ca eu am fost ajutata si le-am facut după ochi, deci chiar nu știu cât si cum, dar au ieșit foarte bune. A, am pus si putina miere, dar chiar foarte putina, cât sa le dea un gust vag de dulce.
Data viitoare când mai fac, promit ca măsor exact si va spun si cantitatile.

Cam asta am facut eu zilele astea...
 Va pup cu drag si va astept la comentat !