vineri, 6 mai 2011

Cura de slabire 3+3


Revin la un subiect mult discutat de noi aici pe blog, cu o noua cura de slabire, testata de mine, mai putin sănătoasă ca cea cu lactate, dar la fel sau chiar mai eficienta.
Secretul este in a mânca 3 zile vegetale, legume, fructe, gatite sau nu si 3 zile animale, aici intrând carnea, lactatele, ouăle.

In cele 3 zile animale veți scădea in greutate mult, eu am slăbit 3 kg, dar eu am un metabolismul bun, iar dacă mancati mai multa carne decat lactate in aceste 3 zile, este si mai bine pentru ca veți slabi mai mult. Proteina din carne nu ingrasa dacă nu e combinata cu nimic, poți mânca 3 kg de carne si vei slabi, pt ca, dacă nu stiati, carnea nu ingrasa.
O prietena a slăbit 9 kg in 15 zile cu aceasta cura, deci este o cura destul de eficienta, care da rezultate rapide.
Acum ce va recomand eu. Sa va calculati in asa fel zilele, ca in weekend sa fiti la 3 zile animale, in caz ca mergeți la un grătar ceva. Eu, una asa am făcut, ca sa nu poftesc la ceea ce era pe masa grataragiilor.
Când tineti 3 zile animale, beti chefir sau dacă nu va place sa încercati ceaiul antiadipos ( ceai verde chinezesc, îl găsiți la farmacie sau plafar), pentru ca s-ar putea sa va constipati de la atâta carne.
Evitati prajeli, mezeluri, carnati si alte lucruri nesanatoase, mancati carne la cuptor sau la grătar, de vita sau curcan, peste, lactate gen perle de brânză, iaurt, sana, chefir. Nu exista o limita de grăsime la lactate, dar eu va recomand dacă vreți sa slabiti repede si sanatos sa nu mancati cascaval, sau alte branzeturi grase.
Luați o vitamina, un antioxidant in timp ce sunteți la cele 3 zile animale.
Nu aveți voie nimic vegetal in aceaste 3 zile, nici sucul cu spirulina, poate doar spirulina sub forma de vitamina si atât. Beti muuulta apa.

La 3 zile vegetale mancati din plin legume si fructe crude, preponderent legume, dacă vreți sa slabiti mai repede.
Se poate mânca orice, ciorba de legume, legume la grătar, legume gatite la abur... Evitati totuși bananele, fasolea, porumbul, mazarea.
Mancati cât mai multă salata de varza cruda, ananas, beti ceai verde.
Pentru rontait, taiati-va baghete de morcovi si rontaiti fără măsura.
In aceste 3 zile beti linistite si green smoothie-ul recomandat.
Nu evitati sfecla, gulia, telina, brocoli, conopida, dovlecel, verziturile precum spanacul, stevia, loboda, rucola, laptuca, patrunjel, leustean, marar, câteva frunze din fiecare într-o salata, pot da un gust bun si sunt foarte sănătoase.

Cam asta ar fi de spus despre cura 3+3. Dacă aveți întrebări va răspund cu drag. Va pup!