marți, 14 decembrie 2010

Pielea grasa cu pori dilatati



La cererea vostra azi o sa scriu despre pielea mai grasa, cu pori dilatati. 
Eu, pentru acest tip de piele, dacă vreţi miracol in 7 zile, va recomand masca cu argila. 
Argila o găsiţi peste tot, la supermarket, la farmacie si la plafar. Cura cu masca  de argila cu apa zilnic timp de 7 zile, face minuni. 
Mai recomand vit.A uleioasa. Seara sub crema de noapte puneti in palma 2 picaturi, nu mai mult, si întindeti-le pe toată fata. Veţi vedea cum zi dupa zi scăpaţi de toate micile imperfectiuni pe care le aveţi pe fata.
Gomajul de 2 ori pe săptămâna, e imperios necesar. Va ajuta credeţi-mă. Dacă nu credeţi, faceţi gomaj si masca doar pe jumatate de fata, veţi vedea la sfârşit diferenţa.
Un alt truc al meu este folosirea unui produs matifiant sub fond de ten sau chiar înlocuitor de fond de ten. 
Va recomand : Pores no more de la Dr Brandt. In gama Bioderma găsiţi deasemenea un produs matifiant bun si mai accesibil la preţ.
Un alt produs care acoperă absolut orice imperfectiune si matifiaza dar nu lăsa tenul încărcat este pudra cu fond de ten Duo Mat de la Make Up For Ever. Din punctul meu de vedere nu ar trebui sa lipseasca din fardurile voastre.
Acum va dau o masca pentru ten gras si pori dilatati . O baie de aburi înainte o face mai eficienta.
Masca cu suc de struguri : 
 - avem nevoie de câteva boabe de struguri, un albus de ou, suc de lămâie, miere lichida sau incalzita si putina drojdie de bere. Se sfarma boabele de struguri pana obtinem o lingurita de suc , care se amesteca cu albusul de ou, sucul de lămâie, mierea si drojdia de bere. Se întinde pe toată fata si se lasa 15 minute. Se spală cu apa calda. 
 Acestea fiind zise, nu mai aveţi niciun motiv sa nu aratati perfect de sărbători . Va pup cu drag!

33 de comentarii:

  1. Niste sfaturi, masti, creme sau eu stiu..alte chestii care le pot cumpara de la plafar.. despre ten normal pentru a scapa de puncte negre si alte imperfectiuni.. Multumesc,Ioana! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumim pentru sfaturi Ioana, ca de obicei foarte bune si date din suflet sunt sigura :). Mi-ai adus aminte de masca cu argila. Am tot citit despre ea dar niciodata nu m-am apucat de treaba. Cred ca ar fi cazul ca vin sarbatorile. Eu si fetita mea Irina iti trimitem un pupic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar gata Ioana ca plictisesti cu uleiurile lui peste prajit...si mastile pentru fiecare cos negru sau buba in fund!!!!! MAI SCHIMBA SUBIECTUL CA ALTFEL PIERZI TOTI VIZITATORII!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Iulia, îţi crecomand un tratament cosmetic, pentru punctele negre, nimic nu poate sa le scoată odată ce s-au instalat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot pentru Iulia, inceraca aburi cu ceai de musetel si gomaj, puls o masca cu argila de 2 ori pe saptamana. asa o sa se mai curete tenul,dar nu o sa scapi chiar de toate punctele negre.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pt Anonim, de ce ne strici tu cercul nostru de femei care avem grija de fiecare buba din "fund"?
    Poate ca te plictisim,dar nu e nicio solutie decat sa nu mai intri pe blogul meu.
    Postarea despre lansarea de carte ai citit-o? Sigur nu pentru ca ai venit linkuit de pe cancan, si lor se pare ca li se pare interesant ce scriu eu. Norocul meu :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ms Ioana! Am foarte putine puncte negre si am sa fac ce mi`ai spus tu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Crema cu retinol e bun pt tenul meu la varsta de 20 ani? sa dau in locurile in care au aparut cateva riduri,putin vizibile, spre ex in jurul ochilor, si in jurul gurii pentru ca rad si zambesc foarte mult!..Nu afecteaza mai tarziu daca ma dau acum cu crema ce are in compozitia sa retinol?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Ioana ! multumesc mult pt sfaturi , esti o femeie adevarata din toate punctele de vedere ; multa sanatate tie , sotului dar si mai multa puiului tau
    Bafta

    RăspundețiȘtergere
  10. buna ioana , sugestii f faine , mentionam in toate subiectele despre frumusete de pe blogul tau ca am un ten gras o sa incerc de cate ori am timp masca recomadata mai sus. te pup dulce AND MERRY CHRISTMAS !LOVE , Mara.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu înţeleg draga Iulia cum sa ai riduri La 20 de ani. Dar dacă totuşi ţi se pare ca au apărut linii fine in jurul ochilor, îţi recomand crema pt ochi antirid de la Avene. E o crema uşoară asa ca merge si pentru vârsta ta. Retinol in niciun caz. E muuuult prea devreme . Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru sfat. Nu am riduri dar linii fine...usor vizibile.. Am auzit de retinol si vroiam intai sa`ti cer parerea. Te pup.
    Apropo ce parere ai despre ceaiul de soc? Este bun in slabire?

    RăspundețiȘtergere
  13. buna Ioana,am citit sfaturile tale si sunt destul de bune ,asa ca,te rog sa-mi dai si mie un sfat cu privire la tenul meu;incerc de un an sa-mi vindec fata de acele cosuri,care,pe langa ca sunt neaspectuoase,mai sunt si dureroase;de spart,nu le sparg,caci am auzit caci nu e bine,caci imi ies mai multe,iar de vindecat,am incercat o multime de solutii,insa nu dau roade.La mine pielea e dificila,cred,caci la inceputul oricarui produs pentru cosuri ,functioneaza,dar apoi nu mai functioneaza.CE pot face?nu am multe,dar,ma deranjeaza...iti multumesc,ca ai citit acest mesaj.

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa este, argila e sfanta; deasemenea, o putem amesteca si cu altceva in loc de apa; mie una imi place mai mult cu lapte, insa la fel de bine se poate pune zeama de lamaie, grepfruit, portocale, rosii etc. As mai avea o rugaminte la tine, Ioana, da-ne un exemplu clar de un gomaj care sa functioneze; eu stiu de faina de porumb sau zat de cafea, dar poate stii tu mai multe. :)
    Multumesc

    P.S. Abia acum vad ultimul episod din film, ce va urma dupa?
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Ceaiul de soc este reomandat in curele de slabire, dar el nu face altceva decât scoate apa din corp, asa ca dacă nu retii apa, nu vei simţii nicio diferenţa @ Iulia. Poţi sa incerci acum pe perioada sărbătorilor sa bei, urmează o peroada cu multă mâncare si fără mişcare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dacă ai probleme cu cosurile, e destul de dificil, si eu din cauza machiajului mai am probleme de genul acesta.
    Eu pt tine ţi-as recomanda un dermatolog. Acolo vei primi un sfat mult mai avizat decât de la mine.eu una asa fac. Pentru orice "buba" sunt la doctor :). Îţi pot da nr de telefon cu drag. La fel îţi mai pot recomanda un tratament homeopat pe care l-am urmat si eu de la Naturopathia. Si de aici îţi pot da nr de tel.
    Dar pana te decizi , ia-ţi produse pe baza de acid salicilic. Gasesti un tonic foarte bun de la Neutrogena, tot de La ei si servetele umede demachiante. Si poţi încerca o masca cu aspirina pisata , amestecata cu apa si tamponat pe zonele cu probleme. Pori dormi asa cu pasta aceasta pe cosuri. Pup

    RăspundețiȘtergere
  17. Gomaj, draga Silvia poţi sa-ţi faci din malai cu tarate si Putin ulei de masline. Sau zahăr brun cu miere incalzita. Citeşte si celălalte postari despre piele, o sa gasesti acolo multe sfaturi. Nu gasesti insa ce urmează in " iubire si onoare" :) pup

    RăspundețiȘtergere
  18. buna ioana foarte foarte utile sfaturile tale.si eu am tenul gras.eu sunta laura cea care o data ti-a cerut parerea pentru o crema SPF:D.te pooop esti o dulce,iti urmaresc fiecare postare:).tineo tot asa esti o actrita talentata si frumoasa.te potrivesti de minune cu alexandru si aveti o fetita superba.pooop, laura

    RăspundețiȘtergere
  19. buna ioana , just curioasa daca ai folosit produsele MAC? sunt f bune la tenul cu acnee. imi plac mult si le recomand . nu ma plang de acnee daram tenul destul de gras si se imbina minunat cu produsele de la MAC tip , foundation + powder.LOVE , MARA

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna draga ioana,am urmat sfatul tau in legatura cu tratamentul pt ten gras cu vit.A uleioasa si chiar are efect rapid si bun.il folosesc de doar 2 zile si sunt foarte bucuroasa.multumim foarte mult pt sfaturi.pupici si sarbatori fericite alaturi de familie

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt foarte bune produsele Mac ,dar la noi nu cred ca au ajuns inca.Se tot zicea ca le aduce acum , dar nu stiu daca s-a intamplat...pup

    RăspundețiȘtergere
  22. ioana as vrea sa te intreb gomajul il faci cu faina de porumb?pt ca si eu am o problema cu cosurile negre si am porii dilatatii.am incercat de cateva ori gomajul cu faina de porumb dar nu mia dat nici un rezultat,bine ca probabil nu am insistat prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  23. f bune sfaturile:X
    dar pentru punctele albe(puncte de grasime) cu ele ce e de facut?
    daca incerci sa le scoti iti raman alunite:(
    exista poate vreo masca/.?
    sau macar vreo crema..
    sunt foarte urate
    ajuta-ma te rog:(
    pup

    RăspundețiȘtergere
  24. Punctele negre ca si punctele de grasime sunt de preferat sa le scoateti la un tratament cosmetic, de catre o mana profesionista.altfel riscati sa ramaneti cu semne pe fata.Nu se transforma in alunite,dar poti sa iti faci rani si nu vrem asta.pup

    RăspundețiȘtergere
  25. hei buna:X
    ce faci pt a avea dinti asa albi ca ai tai?

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna, Ioana!

    Foarte interesant blogul tau si util.
    Am venit si eu cu o recomandare pentru tenul gras si mixt: gomaj cu iaurt la temperatura camerei si bicarbonat de sodiu adaugat imediat inainte de aplicare. Iar tot pentru ten, pe langa vitamina A, uleiul de samburi de struguri este extraordinar.

    Un an extraordinar pentru tine, Ioana si pentru toate cititoarele blogului tau!
    Pupici!
    Georgiana

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ioana....as dori sa stiu de unde ti-ai luat DUO MAT de la MAKE UP FOR EVER?....te intreb pentru ca am fost astazi la sephora si nu aveau.(domnisoara de acolo s-a uitat chiar putin ciudat la mine cand am intrebat)
    Multumesc si iti doresc o seara frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  28. Hello !
    In primul rand Ioana , permite-mi sa te felicit pentru publicatiile tale extrem de utile si pentru sfaturi .
    Eu am o problema foarte mare cu argila .. dupa ce o dau jos de pe fata ma umplu de brobonite . De ceva vreme am o reteta foarte buna se prepara la farmacie si este pentru tenul cu probleme in special pentru acnee si care la mine a dat rezultate foarte bune cum nici nu ma asteptam cine vrea pot sa i-o trimit pe mail :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Cum as putea folosi vit. A uleioasa ? in ce conditii? lumea aspune ca pusa direct pe piele...poate arde pielea...este bine sa fie pusa in crema ..dar eu nu folosesc niic un fel de crema...atunci...cum sa fac sa o folosesc? iar la uleiul de masline sant alergic...
    adresa mea este: eu_nord_lazio@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere