marți, 19 octombrie 2010

Pont

Va vând un pont... Sper sa nu fie prea târziu, dar acum o săptămâna la filmare am avut de tras o secventa in care eram ceva mai dezbracata. Nu o sa intru in detalii ;) , dar toate fetele de pe platoul de filmare ( băieţii nu-si mai permit de când m-am maritat cu colegul de platou Papi) m-au complimentat pentru bronzul meu proaspăt si stralucitor. Întrebare : " ai fost la solar?" . Ei bine , nu. Mai calc eu stramb cu solarul, dar nu si de data asta. Am descoperit un fond de ten pentru picioare de la L'Oreal. Se numeşte Glam Bronze Micro-fine spray foundation for legs. E foarte bun. E rezistent la transfer , eram îmbrăcată intr-o camasa albă si nu s-a murdarit, iar culoarea e foarte frumoasa, naturală si pielea arată foarte bine. Nu prea se mai găseşte acum. Eu , datorită unui prieten virtual de pe facebook am mai găsit 2 bucati , pentru care ii multumesc din suflet. Asa ca dacă mai găsiţi , nu ezitati sa vi-l cumparati. E foarte bun si o sa aveţi cel mai frumos bronz de Revelion ;)

Un comentariu:

  1. buna Ioana...cred k e super urat sa iti imparti "sotul" cu ink o femeie....insa papi tau are un rol...saracu...toata ziua se supara "iubita" lui pe el...e super si telenovela deasemeni si voi actori...va indragesc si va :*:*:*:*:*:**:

    RăspundețiȘtergere