miercuri, 19 iunie 2013

BABARIA KERATINA LICHIDA- ideal pentru zilele de plaja





Stiti ca am fost cateva zile la Marea Neagra, in Costinesti unde merg de cand eram mica.

Acolo traiesc bunicii mei si ma simt ca acasa.

Imi place sa merg in aceasta perioada la mare pentru ca nu e aglomerat si nici foarte cald, deci timpul ideal mai ales pentru cei mici.

Dar despre vacanta va povestesc mai pe larg cu alta ocazie...

 

Stiti ca nu numai pielea trebuie protejata atunci cand ne expunem la soare.

Parul trebuie si el hranit.

In alti ani mi-am dat cu o combinatie de uleiuri naturale sau chiar cu balsam de par, insa anul acesta am zis sa incerc si sprayul cu keratina lichida de la Babaria.

Este special creat pentru a ramane pe par, deci nu necesita clatire.

Eu mi-am dat cu el dupa fiecare baie in mare, astfel  ca parul meu nu a mai fost greu de pieptanat si uscat si chiar avea o stralucire aparte.

Vara parul meu este mai gras la radacina si uscat in rest, asa ca am nevoie de un produs care sa harneasca firul de par si sa-l  protejeze, dar care sa nu-l ingrase.

Daca sunteti si voi in cautarea unui astfel de produs, vi-l recomand pe acesta.

 

Babariakeratina lichida contine keratina intr-o formula profesionala care fortifica parul slabit si deteriorat si  imbunatateste calitatea parului, conferindui acestuia permeabilitate, elasticitate si rezistenta contra factorilor daunatori.

Keratina are un continut crescut de cisteina fapt care o face sa adere la firul de par. Cuticulele firului de par, ce formeaza un invelis protector la suprafata, sunt responsabile de sanatatea si stralucirea acestuia, iar pentru aceasta necesita in structura lor un continut crescut de keratina.

 Pe langa keratina acesta mai contine si biotina si vitaminaB5.

Acest spray pentru par nu este singurul produs de la Babaria pe care il folosesc.

BB cream  cu spf 15, balsamul de corp cu aloe vera, crema de plaja cu spf 30 si crema de corp cu rosa mosqueta sunt doar cateva dintre produsele pe care le-am incercat.

Dar despre restul vorbim intr-o alta postare dedicata produselor pentru plaja.

Va pup!

 

ATENTIE!!!

 

Codul PROMOIOG iti poate aduce o reducere de 10% la coamanda.

Asa ca nu ezita sa-l folosesti atunci cand comanzi un produs sau mai multe de pe