miercuri, 22 mai 2013

Spf -ul controversat si necesar

 
 
Am scris despre acest SPF foarte de mult. In fiecare an , in aceasta perioada va bombardez cu tot felul de informatii pe care le aflu si eu.
SPF-ul este  important, insa cand vine vorba si de natural, atunci se cam incurca treaba.
In general, cu cat o creama are SPF-ul mai mare, cu atat creste numarul de chimicale din ea.
Isotridecyl Salicylate sau Octyl Salicylate sunt cateva dintre ingredientele deloc naturale pe care le contin cremele cu SPF. Exista un studiu efectuat in Japonia in care s-a demonstrat ca nelipsitii parabeni folositi pentru conservare cauzeaza imbatranirea precoce a tesuturilor, daca atunci cand ne dam cu crema ne expunem si la soare.
Vinovat de acest lucru pare a fi Methylparaben-ul.
Cremele naturale sau bio cu spf, sunt realizate cu oxid de zinc sau dioxid de titaniu.
Acestea actioneaza ca un fel de material pe care il punem pe fata. Ele nu se absorb in piele si de aceea lasa urme albe pe piele. 
Insa o alta problema ar mai fi tehnologia prin care se fac anumite creme, iar aceasta nu este specificata pe eticheta, deci nu prea avem cum sa stim cat de mult sau putin rau ne fac aceste creme.
Ce recomand? Evitatrea razelor solare intre orele 11:00 si 16:00, palarie si ochelari de soare.
Eu ma dau cu crema de protectie si o dau si pe Ruxandra, caci copiii au o piele foarte sensibila si este nevoie sa o protejam.
Am ales o gama naturala de pe magazinul Organik si astfel mergem inainte.
Mie imi place soarele, imi place sa fac plaja si sa ma bronzez.
Soarele imi da energie, iar bronzul ma face sa par mai slaba si mai frumoasa.
Data viitoare dupa ce o sa mai citesc o gramada de articole si studii despre acest lucru, poate ca voi trage si o concluzie.
Pana atunci aveti grija de voi si protejati-va de soare cum credeti mai bine.