luni, 25 martie 2013

Salate cu vitamine




E primavara, e post si piata e plina de verdeata, care te imbie la salate si la sanatate.
Mie imi plac urzicile, la fel si ciorba de loboda, deci este o perioada foarte buna pentru papilele mele gustative.
Imi place sa-mi fac salate in tot felul de combinatii,  pe care daca le lasi putin sa se intrepatrunda prind un gust extraordinar.
Nu ocolesc in aceasta perioada nici semintele sau cerealele. Canepa, chia, in floarea soarelui, dovleac sunt doar cateva dintre semintele pe care le arunc in salate.
Mai folosesc si hrisca, mei, quinoua,  ovaz si secara.
Aveti mai jos doua retete gustoase si sanatoase propuse de cei de la:
http://www.hranavie.eu/


Salata de Primavara

o mana de spanac fraged
o salata verde creata de marime medie
putina loboda rosie
ceapa verde
putina leurda
avocado
sare dupa gust
ulei de masline
seminte de canepa


Salata de Patrunjel (un gen de tabouleh)
2 legaturi de patrunjel bine spalate
ceapa verde
avocado
sare dupa gust
ulei de masline
zeama de la jumatate de lamaie
seminte de canepa
Pofta buna va doresc si revin si cu niste dulciuri de post ;)