marți, 12 martie 2013

Atelierele MiniArtShow au facut 1 an




Nu imi vine sa cred cum a trecut acest an. Un an alaturi de cei mici , un an dedicat 100% proiectelor pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0-6 ani, o varsta atat de importanta in dezvoltarea si educarea personalitatii unui copil.
Mi-am dedicat o mare parte din timpul meu in construirea si dezvoltarea acestor proiecte pentru cei mici si foarte mici din dorinta de a schimba ceva si la noi aici in Romania.
Ideea acestor proiecte nu imi apartine ci a venit o data cu proiectele " 0-3 ani " ale Teatrului pentru copii Ion Creanga din Bucuresti, unde sunt angajata si de unde am aflat atat de multe lucruri despre educatia timpurie a copiilor.
Apoi a mai fost si dorinta de a face ceva pentru mamele care au copii de aceasta varsta si nu au unde sa isi duca copiii. Este frustrant pentru o mama care are un copil de peste 6-9 luni si stie ca trebuie educat si invatat cu sociatatea, sa nu aiba unde sa il scoata.
Prin asta am trecut eu ani de zile, cand am nascut-o pe Ruxandra.
Singurele programe de educatie timpurie se gaseau la Teatrul Ion Creanga, dar destul de rare si astfel m-am gandit ca trebuie sa fac ceva in acest sens.
Asa s-a nascut MiniArtShow. Si iata-ma ca am implinit un an, nu mai sunt bebelus.
Insa acum ca nu mai suntem la inceput trebuie sa ne dezvoltam, sa creem programe cat mai interesante.
De aceea am marit echipa cu actori tineri si frumosi, plini de energie si dragoste pentru aceasta meserie.
Dar nu ne-am rezumat doar la actori, am marit echipa si cu alti oameni de arta, pictori, sculptori si actori papusari.
Ne-am gandit ca ne mai trebuie si un psiholog care sa ne indrume sa gandim cat mai multe cai de a ajunge la sufletul copiilor si astfel sa le modelam mintea si personalitatea.
Duminica 17.03 ora 10:00 si ora 11:30 voi sustine spectacolul atelier "Povestea curcubeului", recomandat copiilor cu varsta cuprinsa intre 0-5 ani
Este un atelier plin de culoare, sensibilitate si frumos.
Copiii se vor bucura sa se intalneasca pe rand cu toate culorile curcubeului , sa vorbeasca cu ele si sa le ajute cu diverse treburi.
Se anunta frig si ploaie in weekend, dar nu la MiniArtShow.
Va astept cu drag sa veniti cu mic cu mare!
Ne gasiti: www.miniartshow.ro
Pe facebook : MiniArtShow
Inscrieri si detalii: miniartshow@yahoo.com
0749419999