vineri, 14 decembrie 2012

Idei de cadouri pentru cei dragi




Azi mi-am facut o lista lunga de oameni pe care ii iubesc si carora vreau sa le ofer ceva in dar cu ocazia sarbatorilor.
Anul trecut am mers pe obiecte handmade din lemn si pictate si chiar au avut mare succes.
Anul acesta, am testat o gramada de creme si uleiuri si ma gandeam ca daca aceste produse m-au facut pe mine fericita, de ce sa nu fac si eu la randul meu fericite femeile importante din viata mea.
Nu o sa va scriu cui o sa le dau  pentru ca ar insemna sa stric toata surpiza, dar o sa incerc sa va ajut cu cateva idei.
Primul pe lista este Kitul Dr. Bata, de care sunt foarte incantata si pe care sigur am sa-l ofer in dar anul acesta. Este tot ceea ce isi poate dori o femeie atunci cand, ajunsa acasa,  vrea sa se demachieze si sa-si hraneasca tenul cu produse bune.
O alta optiune ar fi uleiurile naturale de la Akoma, combinate cu uleiurile esentiale. Pentru femeile care stiti ca au grija de pielea lor si care se rasfata cu gomaje, masaje si bai aromate, nu poate fi un cadou mai bun decat unul sau mai multe uleiuri naturale, presate la rece.
Pentru cei care stiti ca vor sau ar trebui sa faca o schimbare in alimentatie, va recomand sa le oferiti in dar cartea " Studiul China" de Dr. T. Colin Campbell
Este o carte despre nutritie extrem de buna si care motiveaza pe oricine ar citi-o.
Pentru pesoanele grabite, agitate care nu gasesc timpul necesar masajului sau bailor lungi si relaxante, recomand setul de la Babaria pentru corp,  Rosa Moqueta. Nu uitati ca pe www.cosmeticebabaria.ro gasiti in aceasta perioada reduceri, iar codul PROMOIOG iti aduce o alta reducere de 10% la comanda.
Crema de corp si uleiul Rosa Mosqueta sunt  foarte bune si lasa o piele extrem de catifelata. Unde mai pui ca intra foarte repede in piele.
Nici cremele cu venin Babaria Snake Venom  nu sunt de neglijat. Produse antirid foarte bune gasiti in aceasta gama.
Pentru cei mici gasiti cosmetice naturale, fara parabeni in magazinul ORGANIK. Eu am sa-mi rasfat  finutii cu aceste produse, mai ales ca sunt mici si pielea lor este foarte sensibila acum.
Daca doriti sa faceti un cadou special pentru o persoana apropiata, o varianta interesanta  ar fi o pereche de pantofi la comanda. La Ana Parvan gasiti piele de buna calitate si culori interesante, asa ca puteti face orice combinatie visati.
Nu trebuie decat sa o contactati pe Ana la 0766478162 si gata.
La fel Musat Studio va poate face o rochie superba, pe care persoana draga sau chiar voi sa o purtati  in noaptea de Revelion.
Nici asta nu este imposibil, trebuie doar sa sunati la Irina Musat:0726744387.
Cam acestea sunt lucrurile care  imi vin mie acum in minte cand stau cu lista in mana si ma gandesc cam ce sa le ofer celor dragi acum de Mos Craciun.
Va doresc inspiratie si spor in cautarea cadourilor. Stiu ca nu este usor.
Va pup!

Contacte: 

www.cosmeticebabaria.ro -codul PROMOIOG va aduce o reducere de 10% la comanda
www.drbatacosmetics.com -pt Kitul Dr. Bata

ORGANIK - magazin cu produse bio si naturale

Ana Parvan : 0766 478 162

Musat Studio: 0726 744 387