marți, 6 noiembrie 2012

Masinile si amantele - Divas Rally



Stiu ca titlul suna putin ciudat, dar in acest weekend mi-am inselat masina si cand spun acest lucru, o spun cu seriozitate.
Sa va explic despre ce e vorba.
De cand ma stiu nu am fost pasionata de masini, mi-am dorit masini fiabile care sa ma duca fara nicio problema acolo unde am nevoie.
De doi ani si jumatate conduc o masina mare, un SUV de oras, destul de sigur pentru Ruxandra.
Sunt multumita de aceasta masina si chiar o consider frumoasa, ba chiar sunt mandra ca merg la volanul acesteia. Insa in acest sfarsit de saptamana am participat la Divas Rally, organizat de Citroen.
Pentru mine sa particip la un astfel de eveniment a fost o provocare.
Pana in data de 2 noiembrie 2012 nu am mai condus in afara Bucurestiului desi am carnet din 2006.
Datorita acestei participari mi-am invins frica.
Insa un alt lucru pe care l-am inteles odata cu acest eveniment a fost : de ce isi iau barbatii amante.
O sa radeti, dar asa m-am simtit eu in Citroenul DS5.
Desi aveam acasa o masina mai mult decat modesta, m-am simtit extraordinar la voloanul acesteia
Frumoasa, spatioasa, tanara si plina de dotari noi, m-a facut sa ma simt ca o printesa, dar si in siguranta.
Pot declara cu mana pe inima, mai mult sau mai putin vinovata, ca am avut o aventura de neuitat cu aceast model de la Citroen.
Desi "Divas’ Rally” nu a fost un raliu în adevăratul sens al cuvantului, ci doar o competitie de regularitate in care nu viteza conteaza, pentru mine a fost un eveniment in care distractia si adrenalina mi-au dat energie pozitiva si m-am simtit minunat.
Va pup cu drag!
AICI gasiti mai multe poze de la eveniment!