vineri, 16 noiembrie 2012

Lansara colectiei Maison Martin Margiela pentru H&M


De ieri gasiti in magazinele H&M colectia Maison Martin Margiela. 
Am fost invitata de cei de la H&M miercuri seara la aceasta lansare, in magazinul din Mall Baneasa.
Eram foarte curioasa sa vad aceasta colectie si live, dar si sa-mi achizitionez una -alta.
Ei bine, la achizitionat am stat cam prost pentru ca nu am mai prins mare lucru.
Mi-am luat colantii oglinda cu un numar mai mare si un colier...... in rest nimic. Imi doream si body-ul nude cu cupe negre, imi doream si rochia rosie asimetrica, dar la 19:30 cand am ajuns eu la lansare a fost prea tarziu.
Insa nu este prea tarziu pentru voi.....Aceasta colectie se gaseste deja in magazine si in weekend am de gand sa trec pe la H&M ca poate imi mai iau una alta, mai ales ca sunt nasa duminica, deci poate imi cumpar pantofii cu tocul transparent, pe care sper sa-i gasesc.
Va pup si va invit la shopping :) 

Tinuta mea de la lansare : 
Rochie : Musat Studio :0726744387