sâmbătă, 27 octombrie 2012

Mi-am cumparat Thermomix TM31

Deja ma  stiti preocupata de alimenatie si caut tot timpul sa mananc si eu dar si familia mea sanatos. Ei bine, astfel am descoperit aparatul Thermomix TM31
Am auzit despre el ca este cel mai avansat aparat de bucătărie de pe piață și nu are rival. Asa ca m-am interesat cum pot sa-l cumpar. Reprezentantii Thermomix nu au vrut sa-mi dea niciun detaliu la telefon, pana nu vad chiar cu ochii mei ce minuni poate face acest aparat.
Pe masura ce citeam si vedeam pe net filmulete si testimoniale eram din ce in ce mai curioasa , asa ca m-am programat la o prezentare Thermomix.
Rafaela, o gazda extrem de calda si draguta, mi-a zis inca de la telefon sa nu mananc nimic inainte si asa am si facut.
Am inteles de ce. Mi-a gatit unt, supa crema de mazare, legume la abur, limonada, lapte de migdale si inghetata.
Totul intr-o ora, in care a muncit mai mult thermomix-ul, iar noi ca fetele am vorbit multe despre acesta.
Nu am facut poze si imi pare rau, dar m-am luat cu vorba si cu mancatul si am uitat sa fac.
L-am cumparat a doua zi pentru ca nu putea sa-mi lipseasca aceasta"bijuterie"din bucatarie.
Am pus in dulap masina de paine, robotul de bucatarie, blenderul si am facut un mare spatiu pentru aparatul Thermomix.
Ramane pe viitor sa va uimesc cu retetele preparate de mine.
Gatitul a devenit o joaca acum ca mi-am achizitionat acest aparat.
Daca vreti mai multe detalii sau chiar sa participati la un demo nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa personala: ioanaginghina@yahoo.com
Va pup!