duminică, 5 august 2012

Combinatii de uleiuri pentru o piele frumoasa

Azi mi-am facut o combinatie din mai multe uleiuri. Motivul este unul , acestea odata deschise expira in 6 luni si cum le-a cam trecut timpul, am pus toate resturile intr-o singura sticluta.
Mai aveam putin ulei de avocado, putin ulei de rosa moqueta, ulei de galbenele, ulei de aloe vera, ulei de argan si ulei de neem. Atentie la uleiul de neem pentru ca nu prea miroase bine.
Dupa ce le-am combinat intr-o sticla cu pulverizator, m-am dat pe pielea umeda, iar apoi m-am sters energic cu un prosop aspru.
Pielea mi-a ramas ca de "bebelus", buna de expus la soare.
De ce credeti ca am facut toate astea? Pentru ca mi-am facut o noua comanda de la Organik.
Vreau sa incerc uleiul de shea, untul de aloe vera, uleiul de jojoba, uleiul de kuikui, uleiul din samburi de prune, ulei din seminte de fructul pasiunii, toate de la Akoma Skincare .
Pentru fata voi combina :uleiul de shea, jojoba si kuikui, pentru par: shea, kuikui si ulei de ricin iar pentru masaj: shea, ulei din seminte de fructul pasiunii si ulei de argan. Bineinteles ca vitamina E voi pune in toate combinatiile. E foarte buna si hranitoare dar e si un conservant natural.
Untul de aloe vera l-am luat ca si tratament pentru iritatii si diverse alte probleme ale pielii, care tot apar mai ales in aceasta perioada caniculara.
O sa va scriu despre fiecare dupa ce le primesc si folosesc.
Va puuup!
AICI gasiti uleiuri si unturi bio.