luni, 23 iulie 2012

MesoAge® Tratament cu acid hialuronic

V-am povestit pe scurt, in postarea anterioara ca dimineata dupa ce ma demachiez, aplic pe fata un tratament cu acid hialuronic de la MesoAge.
Cand am inceput sedintele de mezoterapie conventionala anticelulita, am primit de la Doamna Doctor Raluca Rosenberg niste testere cu acest gel de la MezoAge, un gel tratament cu acid hialuronic. Dupa ce l-am testat si am vazut ca este atat de placut si cu efect imediat l-am cumparat, ca sa fac un tratament complet de mai multe saptamani.
Stiti ca acidul hialuronic este un filler cu rol determinant in integritatea structurala a matricei dermice de colagen. Odata cu inaintarea in varsta, nivelul acidului hialuronic scade in mod semnificativ iar consecintele principale sunt pierderea elasticitatii si deshidratarea pielii si aparitia ridurilor adanci.
MesoAge ofera o infuzie dermica de acid hialuronic pentru a reface rezervele de apa ale pielii si pentru a conferi in acelasi timp volum si luminozitate.
MesoAge are urmatoarele beneficii :
- Creaza un strat protector, neocluziv la suprafata epidermului prevenind astfel penetrarea substantelor iritante in piele - Inhiba pierderea transepidermica de apa
- Creste tonusul pielii conferind fetei un aspect proaspat si sanatos
- Atenueaza ridurile si catifeleaza pielea
- Are efect calmant si este indicat pentru pielea cu predispozitie la alergii
Eu aplic MesoAge dimineata pe pielea curata si uscata a fetei, gatului si decolteului. Masez usor pana la absorbtia totala. Acest gel neuleios permite o penetrare rapida si este foarte racoros.
Pentru ca nu are spf, dupa acesta aplic o crema cu protectie .
De la prima utilizare pielea se lumineaza si arata foarte bine.
Iubesc acest gel pentru ca intra repede in piele si nu lasa nicio urma grasa.
O sa-l folosesc pe termen lung, mai ales cand voi incepe filmarile, pentru ca da fetei un aspect sanatos.
Mai multe detalii despre aceasta crema gasiti pe http://www.metamorphosisstyle.com/
Va pupic!

MesoAge® Tratament cu acid hialuronic

Produs de : Institute Bcn, Via Augusta nr. 2 bis, 08006 Barcelona, Spania
Unic importator si distribuitor : S.C. Metamorphosis Style S.R.L., Bucuresti, 2, str. M. Eminescu nr. 185, tel. 021-252- 19-80