vineri, 18 mai 2012

Protectia solara cu filtre minerale



Pentru ca deja multe dintre voi ati plecat in concediu, ori stati la plaja , ori va pregatiti de concediu, m-am gandit sa va " bombardez" cu informatii despre atat de importantul factor de protectie.
Stiti foarte bine ca tin la voi, la pielea voastra si ca imi pasa de fiecare in parte. De aceea va raspund cu drag la fiecare intrebare.
Astfel ca o sa va scriu cateva informatii despre cat de important este sa va dati in aceasta perioada cu factor de protectie.

 Efectele nocive ale razelor ultraviolete (UV) sunt cunoscute de mult timp: arsuri, alergii, imbatranirea prematura a pielii dar si riscul de cancer de piele (cu o incidenta ridicata in ultimii ani o data cu cresterea numarului celor care se bronzeaza artificial, dar si cu intensificarea activitatii solare).

 Pentru a proteja pielea, industria cosmeticelor conventionale produce in exclusivitate produsele de protectie solara cu filtre sintetice in timp ce producatorii de cosmetice naturale ofera solutii eficiente si mai sigure bazate pe filtre minerale .

Protectia solara cu filtre minerale:

Sunt saruri minerale de origine 100% naturala care reflecta razele ultraviolete, actionand ca o oglinda. In acest mod, razele soarelui nu penetreaza pielea deloc, asa cum se intampla in cazul filtrelor chimice.
Sunt fotostabile si raman la suprafata pielii, actionand fara a-si modifica structura si fara a elibera radicali liberi in organism.
Ofera siguranta absoluta, fara reactii adverse;
Risc minim de alergii
Protejeaza de intregul spectru de radiatii: UVA, UVB si de infrarosii;
Nu au potential estrogenic;
Au eficacitate si stabilitate imediat dupa aplicarea cremei.
Sunt ecologice, biodegradabile, respecta omul si natura.

Pentru Ruxandra eu mi-am comandat de AICI o crema bio de la Eco Cosmetics cu spf natural 45.
Dar detalii despre aceasta crema si altele pe care le-am comandat veti gasi in postariile  urmatoare.
Va pup!