duminică, 5 februarie 2012

Da, draga Simona, asa arat nemachiata...

Probabil ca va surprinde acest titlu, dar si pe mine m-a surprins zilele astea o prietena, care mi-a trimis pe mail un link cu un articol pe care nu il vazusem.
In acest articol sunt criticata si putin ironizata, despre cum arat eu nemachiata.
O sa vedeti si voi pozele si o sa trageti singuri concluziile, insa eu aici incerc sa prezint un drept la replica.

Draga Simona, nu vreau sa crezi ca m-am suparat sau ca iti port pica, nimic din toate astea, dar vreau sa-ti spun cate ceva despre mine, ca sa ai mai multe informatii atunci cand scrii un astfel de articol.
Eu nu sunt o vedeta, sunt chiar foarte departe de a fi una.
Sunt o fata, care a facut o facultate ca si tine, apoi s-a angajat intr-un teatru si apoi cu mult noroc, a prins diverse roluri in televiziune.
Aceste roluri ce e drept mi-au adus o oarecare notorietate. Asta imi e meseria, serviciul meu de zi cu zi.
A fi actrita nu inseamna sa fii frumoasa, ca si scoasa din cutie zilnic, la orice ora din zi sau din noapte, a fi actrita inseamna sa ai posibilitatea sa te transformi din omul acesta banal, cu aceleasi probleme ca oricare altul, in diverse personaje fie ele si femei frumoase.
Insa eu am jucat nu cu mult timp in urma, un personaj destul de cunoscut. Tiganca Zambila, un personaj departe de a fi o femeie frumoasa, cocheta, machiata si aranjata. Deci am aparut si la televizor nemachiata si cu cearcane si fara photoshop.
Poate ca era bine sa mentionezi si asta pe langa aparitia mea in revista Playboy, dar poate ca o sa o faci data viitoare.
Acum draga mea, pe langa aceasta meserie, mai am si viata personala, normala, am un copil, il duc la gradinita, in parc, la teatru, film si in diverse alte locuri.
O sa te surprind, poate, dar merg si cu metroul, fac cumparaturi, gatesc, dau cu aspiratorul, deci mai fac o gramada de lucruri casnice banale, care imi plac si imi umplu timpul liber.
In tot acest timp, ma imbrac banal, chiar cu o geaca de fas groasa daca mai sunt si -12 grade afara si da, nu ma machiez in timpul liber.
Sincer vreau sa-ti spun ca mie imi plac acele poze si mai tare ma bucur sa vad ca 90% din comentariile oamenilor sunt pozitive si imi iau apararea.
Sa-mi ierti lipsa de modestie, dar chiar nu arat asa rau nemachiata, de aceea imi si "permit" sa ies asa pe strada.
Acum in final, vreau sa-ti repet ca nu e nicio suparare, ba chiar m-am bucurat sa vad acele comentarii pozitive si ca poate ar trebui sa-ti multumesc.
Intodeauna in viata in tot raul e si un bine :)

Pe voi dragele si dragii mei cititori ai blogului, va pup si revin la ale noastre in urmatoarea postare ;)

Aici e articolul:
http://www.click.ro/vedete/romanesti/ginghina-arati-rau_0_1333666707.html