marți, 31 ianuarie 2012

Crema exfolianta cu hibiscus

In ultimul timp sunt destul de ocupata, repet la un nou spectacol al Teatrului pentru copii "Ion Creanga", pregatesc niste workshopuri educationale pentru copii, un proiect foarte interesant, prin care incercam altceva, dar un acel ceva care in strainatate functioneaza de mult.
Voi vorbi si despre asta la momentul potrivit.
Astfel ca programul imi este destul de incarcat si nu prea mai apuc sa va scriu, insa m-am gandit sa va dau niste retete simple, de ingrijire a pielii, combinatii exacte pe care le puteti face acasa, ca sa aveti o piele stralucitoare.

Reteta de azi este pentru gomaj, un gomaj care va va hrani pielea, o va curata si ii va da stralucire.
Reteta este putin mai complicata, fata de restul retetelor pe care vi le-am dat, dar dupa cum v-am mai spus si in alte postari, eu am inceput de ceva timp sa fac diverse experiente, unele mai reusite ca altele, iar voua o sa va dau, doar retetele in care am reusit sa fac ceva bun si de calitate.



Daca aveti timp si ceva banuti, cumparati-va de AICI  diverse unelte. Eu am cateva recipiente de sticla, in care imi tin preparatele, am cateva pipete cumparate din farmacie, lingurite cu care masor cantitatile si un mixer mic cu care amestec preparatele.
Voi nu trebuie sa va luati chiar tot. Daca aveti un borcan de sticla mai mic si niste recipiente de la creme mai vechi, atunci nu e nicio problema.
Eu am de exemplu si un cantar de bucatarie, deci daca si voi il aveti folositi-l.

Trebuie ca sa aveti grija ca ustensilele pe care le folositi sa fie curate si dezinfectate.

Crema exfolianta pentru ten normal si uscat, cu Hibiscus

Pentru o cantitate de 50ml, o cutie normala de crema, aveti nevoie de25ml unt de Shea, 5 ml ulei de chimen negru, 2.5 gr de exfoliant pudra de hibiscus, 15ml ulei de rosa mosqueta, 7 picaturi de vitamina E.

Prepararea cremei se face in felul urmator:

Se topeste untul de shea pe baie de apa, pana devine lichid, apoi se adauga uleiul de chimen negru, se amesteca acestea doua bine. Se lasa la racit, pana ajung la temperatura mainii, apoi se adauga exfoliantul pudra de hibiscus si uleiul de rosa mosqueta . Se amesteca iar bine pana se uniformizeaza compozitia si se adauga vitamina E. Se amesteca bine si gata.
Folositi, daca aveti linguri de lemn sau ceramica.

Ca sa stiti cum sa masurati ingredientele, o lingura are circa 5ml. O lingurita fara varf, rasa are 2.5 gr.

Acest exfoliant se aplica pe toata fata curata, cu miscari circulare, care vor favoriza penetrarea ingredientelor active si indepartatea celulelor moarte ale pielii.
Dupa cateva minute bune de frecare usoara a fetei, clatiti cu apa calduta.
Pielea va ramane moale, curata si catifelata.

Am zis ca voi face o postare mai scurta, dar nu ma pot abtine sa nu va dau multe multe indicatii si explicatii.

Urmeaza si alte retete cu diverse ingrediente pentru a fi din ce in ce mai frumoase. Dar pana atunci va astept aici cu intrebari de orice fel.
Ingrediente de calitate gasiti AICI 

Pe mine ma gasiti si AICI