duminică, 25 septembrie 2011

Un nou eveniment, o noua rochie!

In viața mea se apropie un nou eveniment important, iar la asa eveniment e nevoie de o vestimentatie noua, dar si mai important, frumoasa.
Nu știu dacă ati vazut rochia mea de la petrecerea 13 ani VIVA, dar din punctul meu de vedere si al sotului, am stralucit intr-o rochie semnată MUSAT STUDIO.
Sincer, eu nu aveam curaj nici sa visez la o asemenea rochie, dar Andreea si Irina m-au convins ca se poate. Chiar m-am simțit vedeta.

Azi mi-am luat copilul, caci weekend fara Ruxandra nu se poate, si ca fetele, am facut o noua vizita la atelierul cu rochii frumoase din str.Zarii, nr: 6-8, unde le-am găsit pe fete, la fel de dragute, cu o noua colectie de rochii, bluze, fuste care sa-ți ia mințile.
Nici n-am deschis bine gura, ca Irina era deja cu un creion si hârtie in mana, iar Andreea cu un brat de materiale frumoase si colorate.
Rezultatul, nu îl știu nici eu, dar sunt sigura ca voi arata perfect intr-o noua creatie semnată MUSAT STUDIO.