duminică, 28 august 2011

Mierea de rapita! Ce știm despre produsele apicole?







Deși aveam impresia ca știu cam totul despre aceste produse si puterile lor, ei bine tot timpul mai aflu ceva nou, despre ele.

De exemplu MIEREA DE RAPITA, habar nu aveam ca exista, iar într-o zi umbland prin piața, care mai nou este noul meu mall, am vazut la o femeie pe taraba, aceasta miere.
Nu am luat crezand ca e buna pentru ceva, gen tratament de bataturi, căci are un aspect cam ciudat, un alb-galbui, care nu te imbie la nimic dulce si bun cum e mierea.
Am întrebat in grupul meu de raw vegani inraiti si am aflat ca aceasta miere este miraculoasa. Mult mai buna ca cea poliflora, salcam, tei, ea are mai multe proprietăți, iar in tratamentele cosmetice face minuni.

A doua zi mi-am cumpărat.
Am ajuns acasă, am desfacut-o si cu emotie am luat o lingurita.
Este extraordinara de buna la gust. Nu e asa dulce ca cealaltă si parca am mâncat ceva, un fel de crema mai dulce si putin aspra, asa era de buna.

 Pentru ca aveam timp, mi-am facut repede si o masca cu ea. Am pus o lingurita de miere de rapita si câteva picaturi de ulei de Argan. Mi-am întins-o pe fata si am stat asa 10 minute. Când m-am spălat aveam un ten divin. Nu am mai pus crema, am dat doar cu câteva picaturi de ulei de jojoba, mai mult in jurul ochilor si gata, asa am plecat sa-mi iau copilul de la gradinita.

Tot sfatuita de alții cam de 2-3 ori pe saptamana o folosesc in loc de săpun când mă spal pe fata. Am combinat-o cu propolis 20 de picaturi, laptisor de matca, ulei esential de rozmarin si lavanda.
Imi lasa tenul catifelat si neted.
Of, de ce nu am știut de ea pana acum...

 AICI găsiți lucruri interesante vis-a-vis de produsele apicole.
O sa mai revin cu informații despre aceste minunatii ale naturii pe care le cam ignoram din cauza cascadelor de reclame la diferite produse, care iti iau ochii cu ambalaje frumoase si promisiuni mai mult sau mai putin adevărate.
Pupici dulci ca mierea :)