luni, 8 august 2011

Aparatul minune


Asa l-am numit atunci când l-am descoperit.
E vorba de un aparat de sport, un aparat e mult spus pentru ca e mic si pare ca nu ai ce face cu el, dar este foarte bun.
Dar sa încep cu începutul...
De ceva timp nu mai ajung la sala. Ruxandra merge la program scurt la gradinita : 8-12, apoi gata suntem lipite una de cealaltă.
Nu mai am cum sa ajung la o sala. Asa ca am încercat sa-mi improvizez o mica sala acasa.
Am luat din spațiul de joc al copilului si mi-am pus si eu câteva elemente : o coarda, saculeti de nisip si gantere.
De curând insa mi -am cumpărat un aparat pe care am dat doar 24 lei si care este extraordinar. Poți lucra cu el, fesieri, muschii abductori, biceps, piept si spate.
O sa va exemplific cu poze ca sa intelegeti exact.

SPATE: începători 8-10 repetari
mediu 12-15
avansati: 15-20 toate a câte 3 serii

Acesta e un exerciutiu pentru PECTORALI, foarte bun pentru tonifierea decolteului: repetarile si seriile sunt la fel ca si la spate.

Exercitiul pentru ADUCTORI, FESIERI, ARIPIORE si COAPSE. E un exercitiu complex. Numărul de repetari si seriile sunt aceleași : 8-10 începători, 12-15 mediu si 15-20 avansati, a câte 3 serii.
Exercitiul este compus din trei părți : ridicam fundul, apoi apropiem genunchii, departam genunchii si lăsăm fundul jos, dar nu atingem salteaua.

Abdomene 3 serii executate cat mai corect si pentru abdomenul superior si inferior.

Intre exercitii faceți 60 de sarituri de coarda, dacă aveți spatiu, dacă nu, un minut de alergare pe loc.
Acesta este un antrenament complex, in care lucrează aproape tot corpul. Faceți asta zilnic sau o zi da o zi si veți fi in forma...

Spor la treaba ;)