miercuri, 8 iunie 2011

Eternul APIDERMIN

Dragele mele, de curând am redescoperit APIDERMINUL, crema tineretii mele, crema pe care am folosit-o ani de zile, când nu aveam bani de prea multe creme sofisticate, frumos ambalate si frumos mirositoare.
Obisnuiam sa folosesc APITEN, demachiant, TENAPIN, lotinune tonica si APIDERMIN, crema de fata.
Saptamana trecută, la plafar fiind, am dat peste o persoana care distribuia aceste produse si asa mi-am reamintit de ele.
Ce mi-am luat? O grămadă de produse de par si fata ieftine si bune, dar din păcate cremele nu au spf, deci nu pot fi folosite ziua decât cu un fond de ten cu factor de protecție.
Dar sa va spun ce mi-am cumpărat, cum le combin si le folosesc:
APITEN- demachiant, un demachiant gras, cam gras pentru tenul meu, dar după ce ma demachiez, mă spal pe fata cu APIDERMIN, săpun lichid. Pe el scrie ca este pentru mâini, dar citind prospectul, mi-am dat seama ca nu are ce-mi face rău si la fata. Este un bun si bland săpun de fata si la fel, un gel de dus ideal pentru pielea uscata.
Apoi dau cu apa termala sau cu TENAPIN, lotinea tonica. Nu pisca, nu ustura si iti lasa tenul catifelat si moale.
Dacă e seara urmează sa dau cu APIDERMIN in jurul ochilor, pe buze, gât si decolteu, iar pe restul fetei dau cu o crema mai putin grasa, FLORAL. Este o gama noua cu propolis, iar mie imi face foarte bine. Eu am tenul mixt, cu ceva mici probleme, o sensibilitate aparte, din cauza machiajului, deci asta mi se potriveste mie.
Dimineața folosesc o crema cu spf 50, crema cu care o dau si pe Ruxandra, fetița mea, un AVENE pentru copii.
Dacă nu găsiți la plafar aceste produse, exista un site, pe care, eu acum câteva zile l-am descoperit, tot cautand informații despre aceste produse si unde se pot face cumpărături on-line, site-ul se numește :
www.complex-apicol.ro
Eu una inca nu am cumpărat de pe site, repet, le-am găsit in plafar.
Va pupicesc si revin cu noi detalii despre cum sa fim mai frumoase vara asta ;)