miercuri, 24 octombrie 2012

Eveniment monden... Cu ce ma imbrac?



Au aparut pe net pozele de la premiera filmului "Minte-ma frumos" , lungmetraj pe care vi-l recomand cu mare drag.
M-am gandit ca poate ar trebui sa va spun cum si cat m-am pregatit pentru a pasi pe covorul rosu.
Azi ma voi rezuma doar la tinuta, iar in zilele urmatoare voi scrie despre restul pregatirilor pe care le-am facut.
De mai bine de un an colaborez cu fetele de la Musat Studio care ma imbraca atunci cand sunt disperata si nu gasesc nimic care sa-mi placa in dressingul propriu.
Desi am un dulap generos, atunci cand vine vorba de evenimente mondene parca imi pune cineva un lacat pe imaginatie si nu mai pot gandi.
Am senzatia ca s-au terminat toate rochiile din lume si o panica mare ma cuprinde ca voi fi "ratusca cea urata" de la eveniment.
Atunci pun mana pe telefon si sun la Musat Studio, unde o voce calda si draguta ma linisteste, ma incurajeaza si ma invita la o cafea.
Astfel cosmarul meu se incheie.
Acest brand a devenit un fel de inger pazitor al meu si pentru asta le multumesc din suflet.
Datorita rochiei de culoare rosie de la Musat Studio m-am simtit foarte bine pe covorul rosu.



Dar sa nu uitam ca si incaltamintea este foarte importanta la un astfel de eveniment. Imi place sa am tocuri cat mai inalte dar daca se poate si cat mai comode, iar asta se intampla doar daca pantofii sunt facuti la comanda de Ana Parvan.
Iata cateva dintre ingredientele mele preferate, ca totul sa fie perfect atunci cand ies la un eveniment important.
Va pup cu drag!

Contacte:
Musat Studio: 0726744387
Ana Parvan :0766478162