luni, 24 iunie 2013

13 zile pana la Swimathon - pregatiri


- dieta

 

Am venit de la  Marea Neagra cu 1kg in plus de la relaxare, mancare multa si  inghetata, iar in doua saptamani va trebui sa inot la Swimathon.

Ma bazez pe sustinerea voastra si  nu vreau sa va dezamagesc. De aceea am nevoie sa fiu in cea mai buna forma.

Aceasta competitie se va face in costum de baie si este publica, deci am nevoie sa arat impecabil.

Poate ca sunt eu prea exigenta cu mine, dar simt nevoia de a mai da un kilogram chiar doua jos.

Si cum au aparut pepenii, ma gandesc sa fac obisnuita mea cura de vara cu pepene ceva mai repede.

In general timp de 10 zile in luna iulie mananc doar pepene, insa anul acesta o sa incep ceva mai repede.

Acest fruct nu numai ca te racoreste in zilele fierbinti de vara, dar va ajuta la sanatate, slabesti ( daca nu exagerezi cu cantitatea) si scapi de celulita...

 

Continut bogat in antioxidanti

 

Deliciosul si zemosul pepene verde contine unii dintre cei mai puternici antioxidanti din natura. Este o sursa excelenta de vitamina C si o buna sursa de vitamina A, antioxidanti carotenoizi, licopen. Acesti antioxidanti puternici calatoresc prin corp neutralizand radicalii liberi.

 

 

O sursa buna de licopen

 

Pepenele verde este o sursa excelenta de carotenoizi, licopen. Cunoscut ca fiind foarte intalnit in rosii, licopenul este prezent in cantitati mari si in pepenele verde si in mango. Licopenul a fost indelung studiat pentru puterile antioxidante si in prevenirea cancerului, precum cancerul de prostata, cancerul la san, cancerul endometrial, cancerul la plamani si cancerul colorectal.

 

Aceasta cura imi ofera  mai multa energie

 

Pepenele verde este bogat in vitamine B, necesare pentru producerea de energie. Este o buna sursa de vitamina B6, B1, magneziu si potasiu.

 

Deci daca vreti puteti sa va alaturati mie si timp de 10 zile sa bancam pepene dimineata, la pranz si seara...

Ce ziceti, va bagati?

 

 

Sursa www.eva.ro