miercuri, 10 octombrie 2012

O noua comanda de la Organik




Nu mai stiam ce sa va mai scriu si atunci m-am gandit sa va mai arat ce am comandat eu zilele acestea.
Mi-am luat un balsam de par bio, pe care nu l-am mai incercat pana acum de la SANTE NATURKOSMETIK, balsam de par pentru stralucire cu brusture si mesteacan.
Apoi mi-am mai comandat, tot pentru par, dar si fata, sapunul meu natural cu Alep si 35% ulei de dafin. Despre acesta v-am mai scris, este un sapun pe care il folosim cam toti din casa, deci sunt fan si nu imi lipseste in nicio comanda.
Mi-am mai luat un sapun cu rozmarin de la Reverto pe care vreau sa-l folosesc pe fata.
E bine sa alternati produsele deoarece pielea se obisnuieste si nu mai reactioneaza. Plus ca alternandu-le beneficiati de mai multe ingrediente naturale care ne fac extrem de bine.
Am zis sa incerc si untul de Macademia de la AKOMA, unt bio si nerafinat pe care il combin cu alte uleiuri sau imi dau asa cu el pe pielea umeda.
Acum ca se apropie sezonul rece, puteti sa incercati pe piele produse mai grase pentru ca pielea va fi mai uscata.
Pentru par mi-am luat untul de Murumuru, despre care aveti AICI o poveste intreaga.
Sunt consecventa in folosirea acestor produse si m-am gandit sa va stimultez si pe voi, astfel poate ca sa va mai vin niste idei noi.
Voi ce v-ati mai luat!
Puuup!