miercuri, 1 august 2012

Produse naturale anti tantari, capuse si alte insecte

Dintotdeauna pentru mine tantarii si insectele au fost o problema. Daca o insecta care inteapa era in zona, eu eram cea muscata cu siguranta, de aceea am fost intr-o permanenta cautare de produse anti insecte, dar mai ales anti tantari.
Nu de putin timp au tot aparut lotiuni si sprayuri mai bune sau mai putin bune, dar eu nu puteam folosi nimic. Toate imi dadeau reactii alergice, ba mai mult, daca o persoana de langa mine se dadea cu un astfel de produs, simteam un gust ciudat in gat. Asa ca a trebuit sa ma adaptez la aceasta situatie, mai ales ca v-am spus insectele ma gaseau "gustoasa"...
Asa ca a trebuit sa gasesc metode naturale de a scapa de aceste insecte enervante care aveau o placere nebuna de a ma pisca.
Uleiul esential de lavanda este o alternativa buna pentru casa si chiar afara. Puse cateva picaturi in apa intr-o lampa de aromaterapie fac aceste ganganii sa dispara din zona.
Am mai descoperit niste bratari pe baza de plante care tot asa tin tantarii la distanta si chiar miros bine. Se gasesc in farmacii si le recomand cu incredere si pentru cei mici.
De anul acesta insa am gasit in magazinul Organik : Lotiune naturala anti insecte - Ineldea
M-am bucurat foarte mult cand am descoperit-o pentru ca este naturala si e buna si pentru bebelusii de peste 3 luni.
Stiti ca anul acesta in primavara a fost nebunia cu capusele si chiar eram destul de disperata. Noi stam la curte, iar cateii nostrii au mai avut capuse de-a lungul timpului.
Ruxandra trebuia data cu ceva contra insectelor mai ales cand se lasa seara si se trezeau tantarii la viata.
Acest produs m-a salvat. Acum ne dam cu el toata familia.
Este un spray repelent natural pentru tantari si alte insecte precum capusele, special conceput pentru bebelusi si copii. Ofera o protectie naturala impotriva intepaturilor si muscaturilor de insecte, iar in cazul in care acestea s-au produs, calmeaza pielea, reducand inflamatia, roseala, mancarimile. Contine o combinatie speciala de apa florala de geranium si uleiuri esentiale renumite pentru efectul lor repelent , dar si pentru proprietatile antiinflamatoare si dezinfectante. Nu pateaza hainele, nu este uleios, are miros placut.
Acum am vazut ca cei de la Organik au si alte produse anti tantari. Eu nu le-am folosit, desi ma bate gandul sa-mi iau plasturi impotriva tantarilor de la Eurosirel -Acty Patch
Sunt curioasa daca imi lipesc un plasture, scap toata seara de bazaitul tantarilor si pot sta linistita pe terasa?
Sper ca v-am fost de folos, iar cei care cautati remedii naturale anti insecte sa va bucurati de aceasta postare.
Cei care stiti si alte remedii va rog sa le scrieti ca sa ne ajutam unii pe altii.
Va pup!

Ps: din aceeasi gama am vazut ca mai exista uleiul natural anti tantari - Eco Cosmetics