duminică, 6 mai 2012

Jurnalul unei detoxifieri (4)


sursa foto http://www.123rf.com

Ieri... Greu, foarte greu, dar una dintre fetele de pe facebook AICI  mi-a dat si explicatia. Luna e de vina. A fost in crestere, iar ieri seara a fost chiar mai mare decat o luna plina normala. Nu stiu daca ati observat ca am avut o luna extrem de frumoasa, dar care m-a speriat putin.
E foarte adevarat ca o cura de slabire se tine cel mai bine atunci cand scade luna, iar de tuns e bine sa ne taiem parul cand creste luna, daca vrem sa creasca repede. Stiam de aceste lucruri, dar uite ca le-am uitat.
Ieri am mancat inghetata raw ca sa fac fata dependentei mele de dulce.
Reteta e a Ligiei Pop.
De maine insa chiar sper sa reusesc sa ma tin de cura cu lichide.  Nu mai am nicio scuza, acum ca scade si luna :D

Inghetata de menta:

½ de pahar (125 ml) sau un pahar apa (depinde de cat de uscate sunt nucile de caju)
1 legatura menta, de marimea celei de patrunjel
250 g caju sau 150 g daca nu o doriti foarte grasa
3 linguri indulcitor natural (sirop de mere, agave, miere etc)
sucul de la ½ lamaie
- totul apoi in blender si apoi lasat la congelator cam o ora.
Pofta buna!