sâmbătă, 7 aprilie 2012

Reteta paine de casa

De curand, mai bine zis de vreo 3 saptamani ,mi-am achizitionat o masina de facut paine.
Am luat  aceasta decizie , de a-mi cumpara una, dupa ce am vazut ce se baga in painea noastra cumparata de la supermarket.
Nu mi-a venit sa cred cand l-am ascultat pe domnul doctor Mencinicopschi  care spunea ce otravuri bagam in noi doar printr-o felie de paine. Asa am decis sa nu mai cumpar paine, dar timpul nu imi permite sa fac zilnic paine la cuptor asa ca mi-am achizitionat acest aparat de care sunt foarte multumita.
V-am aratat poze pe pagina mea de facebook si v-ati aratat interesate de reteta mea.
In principiu respect retetele din cartea aparatului insa acolo unde reteta imi indica 4 cani de faina, eu combin faina bio de secara, cu faina bio de graham, tarate si faina alba.
Astfel  ca painea mea iese o combinatie din mai multe cereale.
O sa va scriu exact una dintre retetele pe care le folosesc.
Mai adaug ,atunci cand imi  indica aparatul , seminte de in, seminte crude de dovleac sau floarea soarelui.
Toate aceste  produse si de buna calitate le gasiti pe www.veganlife.ro.

Reteta de paine cu faina combinata:
- paine mare de 900g

Apa : 1+ 1/2 cani
Ulei ( eu folosesc de masline) : 3 linguri
Zahar brun: 1 lingura
Sare de mare: 2 lingurite
Faina combinata: 4 cani
Drojdie: 1+1/4 lingurite.
Atunci cand imi permite programul mai adaug seminte.

Se pot pune si condimente ca: maghiran uscat, busuioc, cimbru.
Daca faceti ca un fel de cozonac se pot pune fructe uscate diverse,nuca si migdale.
Nu trebuie sa va fie frica sa experimentati, nu se intampla nimic daca gresiti.
Cu drag va raspund la intrebari asa ca nu ezitati sa-mi scrieti daca aveti nelamuriri.
Va pup!
Nu uitati ca luna aceasta aveti reducere de 5% la comanda de pe www.veganlife.ro , tastand codul : APR12VLIG5