vineri, 9 martie 2012

Concurs -cosmetice babaria


A venit vremea sa va rasplatesc pentru ca imi cititi postarile cu atata fidelitate, asa ca m-am gandit sa organizez un fel de concurs. Singurul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va inscrieti pe adresa mea de mail: ioana.papadopol@gmail.com,iar prin sistemul  Random.org vor fi alese doua castigatoare a cate unui voucher de 50 de lei, pe care il pot folosi sa faca cumparaturi de pe un nou site de cosmetice www.cosmeticebabaria.ro
Probabil ca unele dintre voi ati si observat bennerul magazinului in dreapta blogului meu.
Cosmeticele babaria sunt sigure si majoritatea nu contin parabeni, iar crema pe care eu am incercat-o pana acum de la ei este cea cu venin de sarpe. Gama care mi-a atras atentia fiind Snake Venom. Este o crema antirid buna, care mie pana acum imi face foarte bine.
Stiti ca sunt o mare fana a cremelor asa ca imi propun sa le incerc pe toate, mai ales ca imi fac cu ochiul si cele cu extract din mucus de melc.
Gasiti insa pe acest site o gramada de creme, de zi, de seara, pentru zona ochilor, creme cu spf, de calitate si accesibile ca si preturi, deci nu ezitati sa-i faceti o vizita.
Pentru ca e martie si e luna cadourilor pentru noi femeile, daca faceti codul  PROMOIOG beneficiati de o reducere de 10 % la comanda dumneavoastra.
Pentru ca ma intereseaza si pe mine daca ati cumparat si ati folosit ceva de pe acest site, va rog sa ne comunicati efectele bune si rele ale acestor produse.

Deci astept mailurile voastre pentru ca doua cupoane de 50 de lei, valabile pana in 31 decembrie 2012 asteapta sa fie castigate si folosite.
P.S: Va rog sa lasati la aceasta postare si un comentariu cu mentiunea "particip" in care sa va semnati. Pentru a nu se crea confuzii, va rog sa nu lasati comentarii cu "anonim" ci sa va semnati cu numele real si cu o adresa de e-mail valabila.
*Optional: Dati share acestei postari pe facebook-ul sau pe blogul personal.

Concursul se va incheia pe 16 martie 2012.


Bafta!
Pupici :)