joi, 23 septembrie 2010

Fără net si telefon fix

De Duminica 19 Septembrie , de când m-am întors din deplasare, nu am net. Bineinteles ca am sunat încă din ziua aceea sa anunţ defectiunea. Încă de la primul telefon am fost asigurata de o voce foarte amabila si calma ca totul se va rezolva . Ei bine azi e joi seara si încă nu s-a rezolvat. Am sunat aproape zilnic si am fost asigurata ca s-a raportat plângerea si ca in cel mai scurt timp o echipa v-a veni sa îmi rezolve problema... Ceea ce nu înţeleg eu este : de ce când avem noi probleme, nu ne suna si ei pe noi, si cu aceeaşi voce suava sa ne intrebe ce se întâmpla , de ce nu am plătit la timp si sa aibă înţelegere fata de factura neplatita poate din motive demne de luat in considerare.
De ce spun asta? Acum vreo 2 ani sau chiar mai putin, banca din nu ştiu ce motive nu a plătit factura catre Romtelecom. Eu nu am ştiut ( de ani buni se plăteşte din banca si nu avusesem probleme pana in acel moment) si iata cum intr-o zi, fără niciun preaviz, m-am trezit fără Dolce, fără telefon fix si fără net... Nu m-a sunat nimeni, nu am primit niciun avertisment, nimic. Se pare ca ei îmi trimisesera un mesaj prin dolce , dar cum nu prea deschid eu televizorul nu l-am văzut si iata ca m-au pedepsit... Acum când eu sunt cu factura la zi, cum sa-i pedepsesc si eu ca de 5 zile nu am net si telefon fix? De ce eu trebuie sa fiu intelegatoare( înţelegere pt care mi s-a mulţumit). De ce nu e valabil si in cazul acesta " clientul nostru , stapanul nostru"...De ce avem atâtea obligatii si atât de putine beneficii? Când am ales sa fiu clienta Romtelecom ( plecasem de la RDS) credeam ca e mai bine, dar in ciuda reclamelor frumos colorate si mult gândite sa te facă sa devii client fidel, oferta este ceva de genul " tu da-ne banii ca vedem noi cum sta treaba"...
Acestea fiind zise, voi reveni cu subiecte mai interesante de îndată ce o sa am net si o sa pot scrie si eu ca omu' de la calculator, nu de la un amarat de iPhone , dar la care încă merge netu...

2 comentarii:

  1. Daca ar trebui sa iti dea inapoi banii pt zilele in care nu merge, cu siguranta ca s-ar grabi sa iti repare defectiunea. Dar daca ei incaseaza banii, ce conteaza daca tu beneficiezi sau nu de serviciile lor? Eu am cumparat o masina de spalat de la Altex, am platit-o si mi-au adus-o dupa o saptamana desi zilnic ma sunau sa stau acasa ca in ziua aceea mi-o aduc. Bataie de joc! Pup Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se poate asa ceva, pe bune...adică acum pe criza asta, când vânzările sunt in cădere liberă , ei ar trebui sa isi păstreze clienţii. Eu mâine fac săptămâna de când nu am net. Si ce a fost mai greu am rezolvat. Aveam de platit nişte facturi online si le- am plătit tot prin iPhone , dar dacă nu aveam ce făceam? Trebuia sa mă duc la cineva acasă sa mi le plătesc având in vedere ca pe 24 era ultima zi. Trăim in Romania!!!

    RăspundețiȘtergere