miercuri, 10 iulie 2013

Mezoterapia - tinerete fara batranete





Antrenamentele la piscina pentru Swimathonul din 6 iulie, in apa cu clor nu fac foarte bine tenului, asa ca am zis sa fac o vizita la Metamotphosis style, pentru o sedinta de mezoterapie.

V-am mai scris despre acest procedeu pe care eu il fac o data pe an intensiv, adica 4 sedinte una pe saptamana, iar apoi intretinere o sedinta pe luna.

In aceasta vara am facut deja cele 4 sedinte si desi nu a trecut inca o luna de la ultima intalnire,am venit sa mai fac un tratament de mezoterapie fara ac.

 


Simteam tenul uscat si devitalizat si se pare ca mastile mele nu mai faceau fata.

E adevarat ca am mers zilnic la piscina in ultimul timp, pentru a ma antrena si poate ca atata apa cu clor si-a spus cuvantul.

Joia trecuta, dupa antrenament m-am dus la salon, unde doamna doctor RalucaRosenberg mi-a facut un cocktail de vitamine pe care cu ajutorul unui aparat, mi l-a intins pe fata si mi-a hranit la propriu tenul.

Este extraordinara aceasta metoda, care efectiv face minuni.

Tenul arata impecabil cand pleci de acolo, iar dupa o zi doua radiaza de sanatate.

Va recomand in acesta perioada acest procedeu invaziv care va hidrata si hrani pielea si va netezi ridurile de expresie.

Va pup cu drag si revin cu o noua dieta in curand!

 


 

Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)

Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720

E-mail: andrea_ross99@yahoo.com