miercuri, 3 iulie 2013

Asta simt - asta fac





De cand sunt mica practic acest sport, la inceput alaturi de tatal meu, iar acum alaturi de fiica mea.

Acest sport este bun pentru toata lumea indiferent de varsta...

Tatal meu, profesor de sport ne-a invatat, pe mine si sora mea, de mici sa inotam stiind ca acest sport iti dezvolta frumos si armonios corpul.

La randul meu, am ales ca Ruxandra sa practice acest sport pentru ca este important in dezvoltarea dar si educatia ei.

Insa pentru copiii cu  autism este si mai important ca ei sa practice acest sport.

Acesti copii au dezechilibre  la nivel senzorial,care îi împiedică să-și dezvolte abilitățile de socializare - obligatorii și extrem de utile în momentul cand vor ajunge la grădiniță, mai apoi, la școală și în general pentru integrarea în societatea și dobândirea independenței.

Din  cauza problemelor senzoriale copiii cu autism sunt primiți cu greu în școli publice sau private, deși autoritățile susțin, prin mai multe legi, că nu tolerează discriminarea.

 

De ce înot?

Înotul îi ajută pe copiii cu autism:

să-şi conştientizeze mai uşor corpul

să-şi conştientizeze mişcarile

să-şi îmbunătăţească echilibrul

să-şi corecteze postura corpului

să socializeze

să-şi dezvolte musculatura, unii dintre ei fiind hipotonici

să-și adapteze capacitatea de învățare la instrucțiile unui trainer de înot

  să se relaxeze după multele ore de logopedie, şcoală sau grădiniţă sau după activităţile soclicitante etc.

Vreau sa le pot oferi acestor copii sansa de a se integra mai usor in societate si de aceea am ales sa inot pentru ei in cadrul Swimathonului.

Asa cum tatal meu mi-a dat aceasta sansa, eu i-am dat-o Ruxandrei, tu poti sa le-o dai celor 12 copii cu autism.

Ajuta-i sa aiba o sansa la o viata normala.

Intra aici si sustine echipa Ioana Ginghina. Eu am facut-o deja...

Te astept si pe 6 iulie sa fii acolo alaturi de mine cu incurajari.

Va pup si va astept cu drag!
 
Luca si Alexia au nevoie de acest curs de inot!