vineri, 13 ianuarie 2012

Sfaturi diverse, cum sa evitam excesul de piele dupa ce slabim dramatic

Multora dintre voi, va e teama ca daca o sa slabiti, pielea se va lasa si sanii nu vor mai arata cum trebuie.
Teama este obiectiva si recunosc ca se poate intampla acest lucru, daca slabiti brusc, printr-o dieta agresiva 10-15 kg.
Atunci pielea nu are timp sa se obisnuiasca cu noua forma a corpului si se lasa, ba chiar da senzatia de exces.
Sfatul meu, este sa nu tineti aceste cure de slabire agresive ci sa incercati printr-o dieta sanatoasa, sa slabiti treptat 4-5 kg pe luna.
Al doilea sfat ar fi sa incercati sa nu slabiti si iar sa va ingrasati de prea multe ori. Pielea este elastica, dar la fel ca si un elastic, pielea nu isi mai revine 100% dupa ce a fost intinsa.
Asa ca incercati sa va mentineti greutatea pe care o aveti, cu maximum 2 kg variatii.

Va marturisesc ca acesta este motivul pentru care nu am mai revenit la greutatea mea dinainte de sarcina si am pastrat 3kg bonus, tocmai ca pielea mea sa arate bine pe corpul meu.
La fel se intampla si cu sanii, daca slabiti brusc, multe kilograme, repet, peste 10 kg., riscati sa se lase, destul de urat, nu mai vorbesc de inesteticele vergeturi, care apar ca ciupercile dupa ploaie.
Ce facem atunci cand ne ingrasam, sa zicem intr-o sarcina, sau din motive medicale si vrem apoi sa revenim la greutatea ideala?

O sa va spun ce am facut eu, si credeti-ma ca nu am fugarit doctorii esteticeni si nici nu am fost toata ziua la salon, mai ales ca in acea perioada alaptam si m-am intors relativ repede pe platourile de filmare.

In primul rand nu m-am ingrasat foarte tare in sarcina, asta datorita miscarii pe care am facut-o, respectiv inot. Am inotat pana in ultima clipa. Dar am avut grija si de alimentatie. Nu exagerat, dar avand in vedere ce am patit la prima sarcina, am refuzat sa mai bag diverse " prostii" in mine.

M-am uns fetelor de 3 ori pe zi, iar seara ma ungeam si stateam in pielea goala, ca sa intre tot uleiul acela in piele. Eram tot timpul unsuroasa, ca un cartof prajit, dar tot am facut niste vergeturi pe burta, despre care v-am mai vorbit in alte postari.
Daca mostenirea genetica nu e buna, nu poti suplini cu creme si uleiuri, dar o ingrijire buna ajuta foarte mult.

Am facut masaj, o data pe saptamana, toata sarcina. Bineinteles ca masajul este recomandat, doar daca e o sarcina normala. Eu obisnuiam sa fac masaj saptamanal de 10 ani, deci nu e ca si cum as fi inceput atunci pentru prima data.

Cam asta am facut in timpul sarcinii, dupa ce am nascut mi-am pastrat bunele obiceiuri de a ma unge si de a face masaj.
Nu mergeam la sport bineinteles, dar plimbarea cu fetita in parc in fiecare dimineata, de la 8 la 10 ( am nascut vara), chiar cred ca m-a ajutat.
Alimenatia moderata, sanatoasa, fara nimic dulce, cu strictul de calorii necesar unei lauze care alapteaza si bineinteles noptile nedormite m-au ajutat ca intr-o luna sa ajung la kilogramele de acum.
Deci, am plecat de la 50 -52 de kg, am ajuns la 65kg, am iesit din spital cu 58-59kg iar cam intr-o luna avem 53 de kg, la fel ca acum.

Cu ce m-am uns si dieta exacta pe care am tinut-o dupa nastere o sa va scriu intr-o postare viitoare.
Va pupic si nu uiati ca toate intrebarile le astept aici la ultima postare sau pe pagina mea oficiala de facebook pe care o gasiti AICI.

EXISTA SI ALTA PAGINA OFICIALA IOANA GINGHINA, DAR CARE MI-A FOST SPARTA SI NU MAI E A MEA, ASA CA VA ROG SA DATI REPORT DACA VRETI SA MA AJUTATI .
AICI o gasiti! Da-ti REPORT sau DENUNTA!